Tuesday, October 19

hvilken blogg liker du?

Som dere ser på lista til høyre så følger jeg med på maaange blogger! Det beste med å opprette blogg er at man da får et system over bloggene, og ser når de er oppdatert!  

5 av mine favorittblogger...


1. http://lisanj.blogg.no/
Dette er min datters blogg. Og jeg synes selvfølgelig hun er superflink til å blogge! Hun tar gode bilder med mitt (nå hennes) gamle speilreflekskamera, og skriver enkle morsomme tekster. Hun er i tillegg flink å oppdatere bloggen ofte (selv om jeg synes hun til tider bruker vel mye tid foran pcen!)

2. http://silje-sin.blogspot.com/ 
Silje har en aldeles nydelig blogg♥ Hun tar fantastiske bilder, er flink til å redigere og skriver passe lange tekster om hverdagsliv, barna sine, antikke/nostalgiske funn, bakverk etc. Silje bor i Telemark, med sin mann og sine 2 skjønne barn i et nydelig rødt hus i landlige omgivelser. Hun har en fantastisk evne til å bl.a innrede, pynte og dekorere bord. Silje har en sterk fascinasjon for svensk nostalgi, som f.eks Carl Larsson, Astrid Lindgren og ja,i det hele tatt. Til tross for sin unge alder ( 28 år) har hun oppnådd mye, og har klart å skape et personlig og gjennomtenkt hjem ifht både stil og sjarm! 

3. http://piasverden-pia.blogspot.com/ 
Pia er rett og slett bare herlig!  Hun får meg alltid til å trekke på smilebåndet, og av og til le høyt;o)
Love you Pia!

4. http://frufly.blogspot.com/
Heidi, som omtaler seg selv som fru Fly og sin datter som frk Fly, er ikke en av landets mest populære blogger uten grunn! Hun er innehaver av gode kunnskaper innen fotografering og redigering, og leverer aldri noe halvhjertet! Hun deler også villig av sine kunnskaper, og har alltid mange gode tips å komme med. Hele bloggen er gjennomgående vakker!

5. http://www.joridkvam.com/
Unge Jorid (23 år) med bloggen Noe på hjertet, er en blogg jeg har fulgt lenge. Jorid er også en fantastisk fotograf, og deler mye personlig med sine lesere både gjennom tekst og bilder. Etter at Jorid ble mamma, dreier bloggen naturlig nok, seg mest om datteren Thea Marie (som nærmer seg året). Jorid bor i vakre trøndelag. En blogg man lett blir glad i, og en smule avhengig av!



Hva er din favorittblogg, og hvorfor?

4 comments:

  1. Heihei:)
    vi har en ledning med sokkel som vi bruker 40 watts pære i. den gir et koselig lys synes jeg. ikke for skarpt. du f.eks ikke bruke det som leselys på kvelden når det er mørkt ute. da blir det for svakt.

    ReplyDelete
  2. naaaise!! :D

    btw..koselig med kommentar tilbake

    ReplyDelete
  3. Hei :)
    Tusen takk for så gode ord!! Ble helt rørt her :-) Ja, har hatt delte opplevelser med forskjellige fremkallelser, men japan foto har jeg vært veldig fornøyd med :) Så vi får se!

    Greit å være ute i god tid, den flyyr så fort!

    Ha en finfin kveld!
    Godklem JOrid

    ReplyDelete
  4. Jeg må jo lese emmelines hver dag jeg da :) Og mail-mo og den gode fe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...