Friday, November 26

Julen er offisielt i gang (for min del)!
I år har jeg satt meg som mål å få unnagjort så mye som mulig, på kortest mulig tid FØR desemberdagene tar til! Dette er egentlig noe jeg har som mål hvert år da men... I år altså!
Og i dag etter arbeidstid på knappe 2 timer klarte jeg faktisk å få unnagjort en god del forberedelser til jul,
and it feels GOOD!
Har bla. funnet verdens søteste juletre til minstemanns rom (og gjett om han ble glad!). Hadde egentlig tenkt å ha et ekte tre, men fant et som var så naturtro og litt ujevnt, at det bare måtte bli nettopp det!
Og i samme slengen ble det et rødrutete sengesett til senga hans (Living). Fint til jul ♥ 
Fra Ikea ble det noen nye Ludde lammeskinn (får aldri nok av dem! - for meg er de en del av
julepynten), og fra Ikea ble det også verdens beste hvite stearinlys
Til og med juleneket er i boks! (er det mulig!!) 
Mose til adventsaken derimot var vanskelig å oppdrive! Fortsetter den jakten i morgen. 
"Julegrana" vår i hagen hadde vokst fra julelysene sine, så jeg måtte sørge for "extensions" fra Clas O.
Lysene er satt opp, ferdig klare til å tennes på søndag!
Herlighet jeg har virkelig overgått meg selv! (haha)

På bildet ser du julens desidert vakreste julehefte, spør du meg!
Nydelige, nostalgiske illustrasjoner og koselige julehistorier som jeg og minstemann har kost oss med i kveld! 

Ute er det minst 10 minusgrader, og bare det gir julesteming! Brr..


Har du kommet i julesteming?




3 comments:

  1. Julestemminga er god i gang her som du sikkert så i mores;)

    ReplyDelete
  2. hohoho! har samme flotte planene hvert år jeg - så blir det liksom aldri no fart over d likevel... kanskje i år? :) klms fra søs! :)
    det heftet må jeg få titte i en gang!

    ReplyDelete
  3. Jeg er enig. På parkett blir det mye mer annerledes enn å male det på et gammelt og slitt tregulv. Vi har en ganske lys gang, som nesten er helt hvit på gulvet og på veggene. Det synes jeg ikke gjør noen ting, så lenge det ikke er kritthvitt. Synes man ser like fort skitt på mørkt som lyst. Ja, jeg blogger mye. Føler bare jeg blogger elendig. At innleggene er elendige om dagen. Tenker at det er greit at leserne får høre noe fra meg, enn ingenting. Derfor blir det litt ymse innlegg her og der :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...