Sunday, November 14

julekortfotografering..

I dag ser jeg at samtlige i blogglandia feirer farsdag med frokost på senga, gaver og heder og ære!
Er vi et unntak? 
Ja faktisk! Vi feirer verken farsdag eller morsdag! 
Det får jammen meg holde med bursdager, jul, halloween osv. Synes det er viktigere å vise at man setter pris på våre nærmeste daglig heller. Dessuten synes jeg at farsdag og morsdag er noe barna selv eventuelt skal "arrangere" når de er store nok, dersom de har lyst! 



Vi har (prøvd) å ta julekortbilder i dag!
Det var noe (hekkans.. -egentlig et utrykk jeg aldri bruker..) slit!
Liker egentlig ikke å bruke slike oppstilte julekortbilder..
Vanligvis bruker jeg bilder fra året som har gått, der motivene har blitt fanget i et godt glimt. 
Ekte og naturlig.

Men i år må vi ty til bilder kun for anledningen..
Og ovenfor kan du se hvordan det gikk..
Er tilhenger av naturlig lys, ulempen er da at objektene må være musestille.. noe minstemann synes er vanskelig og veldig kjedelig! 

Hmm.. jaja skal nok bli julekort i år også.




6 comments:

  1. Hei!! Med så flotte barn blir det garantert flotte julekort også. Jeg kjenner jeg må sette i gang med fotografering... Det blir helt klart en utfordring :)
    Den vindusvaskedingsen er kjøpt på Jernia og kostet 599 tror jeg:)
    Ha en fin søndagskveld!
    Vivian

    ReplyDelete
  2. Jeg er nok litt som deg. Bilder fra året som er gått!

    ReplyDelete
  3. Hehe.. Det ble nok noen flotte julekort med så nydelige barn ja.:)

    ReplyDelete
  4. He he, jeg har gitt opp sånne typiske julekort - man er så gira og har så mange planer, men ungene gidder jo absolutt ikke...
    Du har jo flotte barn, så det blir vel ålreite bilder okke som;)

    ReplyDelete
  5. hun der jenta er det hun der kjendis bloggeren lisanj.blogg.no?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...