Monday, November 29

Julestemning i Stavanger



Etter barnehagen i dag dro min lille bestevenn og jeg ned til sentrum en tur..


Breiavannet, Stavangers hjerte..
Den fiiiiine elskede byen min!

 Lille vennen elsker juletrær og julelys, så han gikk bare og måpte!



Jul på kaien!
Der var det spesielt denne "attraksjonen" som fenget lillegutts oppmerksomhet mest!
Litt harry, samtidig litt artig! hehe..



I morgen skal 48 (!!!) små pakker pakkes til adventskalenderene!
Puh.. 
I motsetning til resten av bloggefruene i blogglandia er dette altså ikke i boks enda..

Er du i rute?


4 comments:

  1. åååå e d så fint i byn?? eg må ta en tur asap! :) søs :)

    ReplyDelete
  2. Nå er vi laaangt inne i desember, og jeg er fortsatt ikke i rute....

    ReplyDelete
  3. Jeg satt å pakket pakker akkurat samtidig som deg! :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...