Thursday, November 4

Snart helg..
Det er 12 dager siden jeg sist hadde fri og helg, så helga som snart er om hjørnet er hjertelig velkommen 
(for min del!) Men helga går fortere enn fort, så jeg gjør vanligvis så mye jeg kan utav fredagen! 
Ukas beste dag♥ 



 I dag hadde minstemann med seg en søt liten venninne hjem fra barnehagen. De fikk velge middag; og det ble selvfølgelig nissegrøt og julebrus.. Litt tidlig synes du?
Ja,enig... men godt var det!


(Beklager uskarpe bilder, objektene var vanskelige å holde rolige. Og rolig må man være på bilder i dårlig lys uten blitz. Liker IKKE bilder tatt med blitz!)

Hvilken dag synes DU er den beste? 
God helg ♥

3 comments:

  1. så koselige bilder :) Jeg liker også freddan best tror jeg - eller kanskje lørdag :)) go helg! søs ;)

    ReplyDelete
  2. Hei !! du er jo bare den søteste. Så snill du er hvis du vil kjøpe en sånn lysslynge for meg. 95 24 10 91 er nr mitt, så kan du bare tekste meg der heller. Klem Line

    ReplyDelete
  3. Fredag er defintivt best! Da ligger helgen forran deg.. Lykke!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...