Tuesday, December 7

Adventsgleder...


Dette er store jenta mi sin adventskalender
Den fant jeg i fjor.. og det var litt pusssig! 
Jeg hadde nemlig sett for meg hvordan den skulle se ut (noe jeg ofte gjør, og som gjør det umulig for meg å finne enkelte ting!), men i en butikk i nabobygda (hvor jeg forøvrig finner det meste!) så sto den der plutselig foran meg! 
 Akkurat slik jeg hadde sett den for meg! 
Liker enkeltheten, og det nostalgiske og røffe preget over den!

Minstemann sin advents-nissegutt (fra danske Maileg)!
What can I say? Love it
 Den er utrolig praktisk og kjekk å legge/henge pakkene på! Og jeg blir så glad for å se den der den henger smilende i entreen og tar i mot meg når jeg kommer hjem fra jobb;o)
 Begge barna får kun små godterisaker, og en sjelden gang noe praktisk. 
Føler at hvis man får leker etc.hver dag i tiden før jul, så tar dette bort noe av forventingene og gleden ved å få gaver på selve julaften.

Vel vel..nok et intetsigende innlegg her om livets materielle gleder..

Ha en finfin tirsdag!

7 comments:

  1. veldig koselig kalender og veldig koselig blogg. Her følger jeg ivrig med etter tips fra Ingunn... :)

    Hilsen fra Alexandra.

    ReplyDelete
  2. Så fine kalendere, begge to! Jeg har enda ikke funnet den "perfekte", men håper den dukker opp en gang;) Må takke deg så mye for alt det fine du skriver hos meg, det setter jeg stor pris på! Ønsker deg en fortsatt kjempefin førjulstid! Klem fra Silje.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Og jeg følger både Silje-sin og Whitebite men har ingenting bloggbart selv :) bare nyter hos andre - fine pauser på jobben :) klms fra søs :)

    ReplyDelete
  6. Oh My!! Vilka läckra kalendrar du lagat ;D *LOVELY*
    Lika LOVELY som din ljusa flotta blogg!

    Ja är inte sjalen läcker. jag älskar ponpon bollarna som hänger i mängder runt halsen.

    Ha en smashings kväll vidare

    ReplyDelete
  7. veldig fin julekalender! likte den!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...