Friday, December 17

Walking in the air - The snowman


For meg blir det ikke jul uten denne filmen og sangen Walking in the air
De viste den av og til julaften da jeg var liten.. Men så sluttet de å vise den..
Sangen hører jeg på i bilen, boka har lillegutt, 
og filmen, den vakre filmen, sparer vi alltid til en av de siste dagene før jul.
Den nydeligste julefilmen (og sangen) jeg vet om!

Denne gutten synger sangen nydelig!
Han gir meg frysninger langt inn i ryggmargen.. Og da mener jeg gode frysninger!
 Han synger så fint (litt falskt i starten, men det er bare sjarmerende).
(Og jeg elsker engelsken hans;o)
Han er bare skjønn!)
 ♥

Her er originalen:

4 comments:

  1. Vakker sang og nydelig film! :) Jeg har forelska meg i Kurt og KORK's versjon jeg da - den kan du høre/se på TV i mårå kveld :)) klms søs :)

    ReplyDelete
  2. ja hørte den såvidt!
    fiin! men jeg er litt tradisjonell av meg på dette punktet.. Det skal liksom være en lys ung guttestemme på denne sangen;o)klems back♥

    ReplyDelete
  3. ....jepp, du kjøper nye på Plantasjen!!!

    Lyspærer altså. Jeg har hamstret i frykt for at de skal forsvinne herfra også;)

    Takk for koselig ilsen, og god helg til deg ;)

    ReplyDelete
  4. ..ilsen...hilsen...jaja, jeg skylder på klokken ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...