Thursday, December 9

Det pyntes..


Sakte men sikkert blir det julestemning i vårt hus... ♥
Akkurat nå er det for det meste hvitt det går i hos oss.
Det  røde og de få, men koselige nissene våre får komme inn i varmen litt nærmere jul.
Endelig fant jeg et sted som selger Tine K Home produkter (se bildet)!
Det finnes kun ett sted i Stavanger der man finner et lite utvalg av produkter fra Tine K
( http://www.ostehuset.no/newsread/news.asp?n=5011), og dette kun fordi innehaveren er venninne med Tine! (alt jeg vet, hva?)


Til slutt må jeg bare vise godstolen (eller rettere sagt benken) til minstemann!
Denne har han jammen brukt mye, og snart har han vokst fra den.. Sukk.
Både stolen og bordet laget onkelen til pappaen her i huset til ham da han var liten..
Det var opprinnelig mørkbrunbeiset, men jeg har malt det hvitt (off c!) og lagt i et lammeskinn.
Her sitter han (ikke pappaen, men lillegutt!) og koser seg foran TV gjerne med en matbit.. 


Ha en fantastisk helg!


4 comments:

  1. Herremin så søt den benken er!
    Ble nesten litt betatt jeg nå... :)

    Takk for koselig hilsen hos meg.
    Ønsker deg og dine en fin helg også!
    Klem fra Anine

    ReplyDelete
  2. Den benken var bare nydelig.. :o)
    Helt perfekt til tv-titting og kveldsmatspising.

    ReplyDelete
  3. Hei,
    med en gang jeg så den lekre headeren på bloggen din visste jeg at dette ville være bra! Har bladd meg litt bakover i tid nå, og du viser utrolig mye fint. Har selvfølgelig lagt meg til som følger, og inkludert deg på Rogalandsblogger bloggrollen min.

    Benken og bordet over her var utrolig fine, så dem først i et av de nyere innleggene dine, og håpet jeg ville finne mer info. hjemmelaget, jaja ;) heldig dere er med en slik nevenyttig onkel!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...