Monday, December 6

Jul på minstemanns rom ♥



Minstemann (5) sitt rom er nylig oppusset, og det var en sann fryd å pynte det til jul!
Rommet er blitt så lyst og fint, et av mine favorittrom i huset. Stilen er nostalgisk,
og det går i hvitt (Chi), lyseblått og rødt her inne -men det betyr ikke at f.eks leker i andre farger ikke er velkomne! Synes lyseblått og rødt er nyyydelig sammen!
Senga er gammel, kjøpt på bruktmarked -pusset og malt hvit. Det samme er krakken og kommoden som jeg fant hos min mor♥




Planen var egentlig at han skulle få seg en ekte liten gran på rommet til jul, men jeg snublet tilfeldigvis over en utrolig naturtro liten "falsk" gran på Bohus (av alle steder..) 
Det var stor stas å få et helt eget juletre på rommet, som han attpåtil fikk pynte helt selv!





Lillegutt er tospråklig, så vi har nesten flest bøker på engelsk.
Det er fascinerende å lese for ham på engelsk, og at han forstår alt man leser!
Det finnes et kjempestort utvalg av engelske barnebøker der ute, og jeg må si jeg foretrekker dem fremfor de norske.
Det lille bildet til venstre oppe i hjørnet har storesøster designet ifbm en skoleoppgave. Hun er flink!
De andre bildene har jeg bestilt hos http://frufly.blogspot.com/



Legg gjerne igjen et spor etter deg! 
Det er mange innom og jeg lurer på hvem du er!

4 comments:

  1. Så kjempelekkert han har fått det på rommet sitt! :) Skikkelig julestemning! :) Dette liker han nok! :) Så gøy!

    Takk for koslig helsing inne hos meg :) så flott blogg du også har! :)
    Ha ei herlig førjulstid!

    Godklem!

    ReplyDelete
  2. Så lekkert ett gutterom ,))
    Nydelige detaljer, guttene mine har også fått "nytt" rom, her går det i lysblå og rødt ,) Herlige farger!!
    Julestemning var det, helt herlig ;)
    Takk for kos hilsen, flott blogg du har også ;)
    Nyt av herlig før julstid ♥
    Klem fra meg,
    Anki

    ReplyDelete
  3. ÅH GUBBANOA for et hærlig rom! her vil jeg leke!!! :)

    Har jeg blitt flink til å blogge ofte sier du? :) Det går litt sånn i rykk og napp hos meg, nå om dagen er jeg i siget! ;)

    God førjulstid- og takk for alle de fiine kommentarene du skriver!! <3

    Klem Merethe

    ReplyDelete
  4. Jag flyttar in direkt på det där rummet!! gadd så vackert

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...