Monday, January 31

Du vet du er en ekte blogger..


...når du blogger om    f i s k e p u d d i n g.

Jadda.. Men slapp av! 
Dette blir aldri noensinne noen matblogg!! Relax.
Med mine matlagingsferdigheter ville jeg ikke hatt mange lesere etterhvert...
 Men fiskepudding derimot... easy peasy!

Og i dag har jeg og minstemann med stor konsentrasjon skåret ut fiskepudding for hånd
(kremt..), slik at den skulle se mer delikat ut på
middagstallerkenen en kjedelig mandag.

Kult?
 
Ha en strålende mandagskveld!



8 comments:

  1. Hvilke fingerferdigheter?!! Har dere virkelig bare brukt kniv? Ikke pepperkakeformer eller noe??

    ReplyDelete
  2. Ohhlala, gissar du brukte fisk filiterings kniven ;D

    Riktigt bra tips för att göra maten lite mera morsom!!

    Jag blir heller aldrig någon mat bloggare *haha*

    Klem

    ReplyDelete
  3. Haha, så kult. Det tipset skal jeg ta med meg til fiskepuddingmiddagene hos oss :D

    ReplyDelete
  4. Delikat OG BARNEVENNLIG, hihi! Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  5. Takk for koselig kommentar på bloggen min :)
    Både barne- og husvenleg verktøy :) men gjerne ikkje like effektivt om ein skal slå i en spiker ;)
    Kjempegod idé om fiskepuddingfigurar! Den skal eg jammen innføre i min heim òg :)
    Ha ein fortsatt fin dag.
    Mvh, Kristin :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...