Tuesday, January 11

I mitt neste liv...


  .....ønsker jeg meg et fint gammelt hus!
Gjerne litt lignende dette, litt kråkeslottaktig og veldig shabby&chic!


  Interiørmessig ville jeg ha lagt meg på en litt enklere, og noe primitiv linje..



Herlighet!  
Hvem sier at et fint kjøkken trenger koste flesk?!



Eller kanskje jeg skulle ha satset på en mer maksimalistisk stil..
Kan aldri få nok lamper!
Eller puter.



 Uteplassen skulle vært vedlikeholdsfri, 
og gjerne med en mann som henger rundt i bar overkropp!




Naboer, familie og venner skulle fått en varm velkomst!
Alle vet hvor glad jeg er i spontane og uforberedte besøk

Hva drømmer du om i ditt neste liv?



Og for dem som måtte undre.. Dette var bare tøys og fjas alt i hop.

6 comments:

  1. Hei, whitebite:)

    Forstår at det kan være vanskelig å innrede et typisk 60-tallshus, som du sier ... i alle fall hvis du ikke er spesielt glad i retrostilen, respateksbord, Eameslamper, finerte møbler, stoler i hardplast osv. osv. Tenk allikevel at interiøret bør harmonere med eksteriøret. Store, dyre ting som kjøkken, bad, gulv, fliser osvv. bør matche husets stilepoke. Det "lønner seg" når du evt. bestemmer deg for å selge huset en gang også. Husets salgsverdi er viktig å ha i bakhodet når man skal pusse opp/renovere gamle hus.

    Møbler og interiørdetaljer er jo derimot noe helt annet. Innred hjemmet ditt med møbler og gjenstander som gjør at du trives der:) Det er jo det viktigste!

    p.s. Er du derimot glad i retrostilen finner du en del tips her: http://www.klikk.no/bolig/rom123/article493800.ece

    KLEM:)

    ReplyDelete
  2. Jeg likte spesielt den delen med en mann som henger rundt i bar overkropp... hihi

    Ha en superduper dag!

    Klemklem

    ReplyDelete
  3. Drømmer om en del ting i dette livet - for eksempel nytt hus. Helt nytt.

    ReplyDelete
  4. Enig med livet på prærien :P

    ReplyDelete
  5. Heheh.. Morsomt innlegg! Jeg likte spesielt den delen med hengelåsen. Haha. Jeg ELSKER å få uanmeldt besøk. Jeg som er så ryddig og perfekt til enhver tid.. Eller ikke....

    ReplyDelete
  6. Hahaha! Herlig innlegg!

    Jeg drømmer om at når jeg kommer tilbake til jorden er det blitt fred i verden.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...