Tuesday, January 4

next?

Da var jula pakket ned, organisert og kastet ut. (Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen).
Og det føles tomt.. 
Empty.
Hvordan takle den kalde minimalismen som oppstår som en følge av utvisning av 43 nisser, en granskog og en gjeng milde smilende engler og pepperkakemenn..?

Minstemann undrer: er det slutt på jula nå..? Da han ser nisse-dump-haugen..
Ja, sukker jeg trist..
Og legger fort tankegangen over på de neste prosjektene som aldri lar meg i fred.. 
Kikker på pianoet..
Kanskje jeg skal male pianoet..? 



Ka du trur?

9 comments:

  1. Tror ikje rosa passe så godt i de stua eg hehe

    ReplyDelete
  2. joda d blir så fint atte! hmmmmm d blir vel....? kvitt! tror eg :)) søs ;)

    ReplyDelete
  3. Hehe. Lekkert med rosa piano! :) Det hadde Susi i Danmark likt. Ser du følger bloggen hennes. :)

    Takk for gode ord! Koselig å besøke bloggen din også. Ha en god uke! Klemklem!

    ReplyDelete
  4. Hihi, lekkert piano! Og så fiiin Maileg du har fått deg:)
    Takk for koselige kommentarer på bloggen min! Settbordet i gangen vår er fra Ikea, av merket Liatorp:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem, Marte

    ReplyDelete
  5. He he, ja, hvorfor ikke? Må jo ikke være rosa...
    Jeg har akkurat kommet hjem fra to flotte uker i Egypt - trenger litt tid på å bli oppdatert i bloggverdenen...

    ReplyDelete
  6. Hohoho! Kanskje ikke rosa, men heller lilla!! :o)

    ReplyDelete
  7. Hehe..Ikke godt å si!
    sv: Ja, det er fortsatt jeg som har førsterett på saksen. Er bare så utrolig mye greier å bestille time hos frisøren, reise ned dit, og så betale gull og grønne skoger for det. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...