Thursday, January 13

vart tog den søta lilla flickan vegen....?


......ingen som vet, ingen som vet..?
(Noen som husker den sangen? svensk rap-sang som var en hit på det glade 90-tallet.)
 
Jovisst er hun fremdeles søt! 
 Min datter
Hun ønsket seg et eget innlegg her inne.
Hun syntes det ble litt vel mye av broremann.. og det har hun forsåvidt rett i..
Jenta mi er blitt stor, hele 16 år (!!) - men vil selvsagt alltid være rundt 5år for mammaen.

Hun kom litt uventet som en ubeskrivelig lykkestråle inn i mitt unge liv den gang,
Snudde livet mitt opp ned, og gjorde alt så uendelig godt!
Hun var (og er) alltid så god og grei og snill.

Min lille engel.




I dette øyeblikk er prinsessen på ball 
i sin rosa kjole.
Og jeg skulle ønske jeg kunne være der for å se henne skinne. Se henne danse
Og som en reddende prins følge henne trygt hjem ved ballets slutt..
Men det er slutt på de tidene.. En epoke er ved veis ende.
Jeg må la henne slippe.... ut av min favn.

Likevel..
Jeg venter på deg. Alltid.
Jenta mi.
 



5 comments:

  1. Så utrolig søt! Håper dun hadde en fin kveld på ballet. :)

    Og ja! Stilen vår kaller vi for Shabby Glam. Litt glam og litt shabby... En god blanding. :)

    Ha en fiiiin dag! Og god helg.
    Klem fra Anine

    ReplyDelete
  2. skjønn jente!
    ha en fin helg!
    z

    ReplyDelete
  3. Å, nå fikk jeg klump i halsen! Litt vemodig :) Vakkert! Det fikk meg til å både glede og grue meg til at min lille sønn skal vokse seg stor og selvstendig - uten mamma... :)
    Jane

    ReplyDelete
  4. Herlige bilder...

    Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg! Her er det babyforberedelser for alle penga om dagen! Terminen er 16 februar, og jeg krysser fingrene for at jeg ikke må vente så mye lenger enn det... ;)

    Jeg har en liten utfordring til deg inne hos meg!

    Klem Silje

    ReplyDelete
  5. Gravide, hormonelle kjenner de gode tårene presser på.... <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...