Thursday, February 17

hipp hurra..



....for deg storesøster som fyller året i dag!
Skal ikke røpe noe tall, annet enn at du er født på det artige 60-tallet,
mens jeg som du vet er født på det glade 70-tallet. Sånn er det bare. 
Hipp hurra!
 
Her er vi i koselig lek!
( eller er det like før slåsskamp..? )
Du var heldig som 60-talls barn med dine lyserosa og mørkeblå små babyantrekk, 
mens jeg ble rammet av hippibølgen som fulgte i 70-årene og ble kledd opp i sleng,
og den herlige fargekombinasjonen brunt og oransje..
Jeg husker lite og  ingenting av våre barndomsminner fra øst.
Men jeg husker da vi lekte ABBA, og jeg fikk være Benny.

Du er så omtenksom, det har du alltid vært! 
Takk for at du er den beste storesøsteren, som alltid har passet på lillesøsteren.
 
Gratulerer så mye med dagen kjære søster!




12 comments:

  1. Gratulerer til søsteren, og god natt fra det glade, snøfylte Østland!

    ReplyDelete
  2. Koselig bilde og gratulerer til Storesøstern!
    God helg, klem fra Kine!
    Ps; Søte lille tigergutten under her :-)

    ReplyDelete
  3. TUSENTUSENTAKK Lillesøs!! Tror sannelig vi lekte akkurat på det bildet! Og ja - du var veldig flink som Benny! :)) Fin sol på min dag og fredag attpåtil! D blir nok en finifin dag selv om det er leeenge siden 60 tallet! LATE 60ties vil jeg bare ha sagt! Så jeg har nå hatt min runde med sleng og multifarger jeg og ;) klms fra store gamle søs :))

    ReplyDelete
  4. Koselig <3

    Hipp hipp hurra for søster Ingunn!

    ReplyDelete
  5. Gratulerer så masse med dagen til Storesøster!! :o)

    ReplyDelete
  6. sv: Hvis vår stadige masing kan gjør at de unngår store skader i bilulykke, er det verdt det tenker jeg..:o)

    God hekg til deg også! Klem

    ReplyDelete
  7. Hei på deg! Måtte bare innom deg for å ønske deg ei GO` HELG, og takke for alle trofaste kommentarer! Blir så glad vett! :)

    Klem Merethe

    ReplyDelete
  8. Så koselig bilde, og gratulerer til søster'n!
    Takk for hyggelig kommentar. Tror ikke rogalendinger er så glad i snø nei, hihi, studerte med en del derifra da jeg gikk i Kristiansand og de synes det var stas med grønn jul!!? Jeg elsker vinteren, når den er fin vel å merke. Ha en fin helg da!

    Klem Marianne

    ReplyDelete
  9. Hipp Hipp HURRA ;D

    från en 1970 års modell *fniss*

    Har du bilder från ditt bad föresten?
    Fy vad svårt det är med alla dessa inrednings valen. Kul, men så skall man veta att man kan leva med det i många år. Livrädd för att fastna i trend skåpet liksom.

    Tack för alla dina söta kommentarer <3

    Kram

    ReplyDelete
  10. Ha ha, så flott at du fikk være Benny!

    ReplyDelete
  11. Så herlig innlegg og koselig bilde ♥ Gratulerer så masse til søster'n din;)
    Jeg er også -70 tallsbarn som deg, og har noen herlige habitter fra jeg var liten, brun, oransje og stærk GUL;))

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...