Sunday, February 20


 I helga har mor (nesten) vært hjemme alene!
  Oh holy happiness!!
 Så i går fant mor ut at hun ville ha... 
hjemme-alene-fest..

....Og hun så seg nødt til å be minstemann pakke kofferten 
og finne seg et alternativt sted for natta. 

(slapp av, han er tross alt 5, snart 5 og et halvt år)


Han ser en tanke bekymret ut her, men det er bare fordi kofferten er så tung.




Bare se her, her gir han mor et tappert smil før han rusler sin vei!



(Mormor bor 10 minutters gange fra oss, jeg regner med at han fant frem. No worries.)

Happy sunday!

10 comments:

  1. Ho,ho, ja, det meste går bra.
    Og da regner jeg med at hjemme-alene-festen var en suksess også?
    :)

    ReplyDelete
  2. what? Har du hatt fæst igjen uten meg?? hulk! storesøs ;()

    ReplyDelete
  3. Unger er herlige som tross alt skjønner at de bør presse fram et tappert smil før de begir seg ut på den lange og tunge veien til mormor med tung koffert, mens mor fikser sminken til kveldens kalas! :D :D

    Var deilig med en frikveld, tenker jeg! Er sikkert ikke overflod av disse hos deg heller.

    Ha en fin søndagskveld!

    ReplyDelete
  4. whitebite: Jeg har også lyst på mariusgenser. Joachim (samboeren) har nettopp fått mariusgenser av farmoren min :o)

    ReplyDelete
  5. Hei:) Må bare presisere at mars er den første måneden, og siden det er bare en uke til er jeg jo ikke sååå tidlig ute;) Når man har en meter snø i hagen og 20 kuldegrader om kvelden, må man jo drømme litt:) Høres ut som helga var fin:) Klem fra Silje.

    ReplyDelete
  6. Ha ha, en riktig liten söt nos ;)

    Hoppas du hade skit kul!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...