Tuesday, February 22

Kakemester harepus

Min kjære 19-årige niese har forbløffet meg med et 
talent jeg ikke visste hun hadde...


....nemlig kakebaking!
Som kakemester harepus hun er en dyktig baker.
I sitt kakebakehus bakes mange flotte kaker.
Noen store, noen små.
Noen som sauen Shaun chiller på.


Kakemesteren fortalte at dette er resultatet av mange års tidsfordriv med  
Play-doh!
Så sett barna til Play-doh med god samvittighet og sleng deg på soffan! 

 For bestilling av en kake utenom det vanlige sjekk ut:  http://kakemesterharepus.blogspot.com

7 comments:

  1. Oi, det var jammen imponerende! Heldig du, som har en så flink baker i familien! :D

    Går sporenstreks til innkjøp av mer Play-doh :D

    ReplyDelete
  2. Såå fine kaker! Hadde falt i smak hos de små her! Ja, kanskje jeg skal sende inn en søknad til Paradise:) Synes alltid det er så kjekt med de som reiser fra små barn hjemme for å bli kjendiser:) Ha ha, tror jeg holder meg hjemme:) Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  3. Wow, så fine kaker!
    Er ikke gæær'nt av en jente på 19 dette altså;))
    Kan tenke meg de ble poppis;))
    Play doh er lurt!

    Klem Line

    ReplyDelete
  4. SV: å det er en stund siden han var med.. Var det Aleksander tro?

    Ojojoj! Har du sett på kaker!!

    ReplyDelete
  5. Jag säger bara WOOOOOW!! Vart bor hon? Hoppas nära mig, då blir hon min faste konditor ;)

    ReplyDelete
  6. WOW !!!! Det var fantastisk bra. Hehe ja.. Play doh ja. Da skal jammen Vesla få enda friere tøyler når det gjelder denne deigen gitt. Slik at jeg slipper å bake så mye i framtiden ;-)

    ReplyDelete
  7. Du verden! Det var lekre kaker!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...