Thursday, February 24

MeMini

  

 Jeg har en lidenskap..... nemlig barneklær!

Jeg synes det er tusen ganger så gøy å kjøpe barneklær som å kjøpe noe til meg selv..
Ikke at jeg er materialistisk eller noe. No way.
Nå kan det virke som jeg driver med skjult reklame her, men det er ikke tilfelle.
MeMini sine barneklær er bare så ufattelig skjønne, at jeg må bare tipse.. 
Bare sånn i tilfelle du ikke skulle ha fått dem med deg!
Vi er så heldige å ha egen MeMini butikk her i Stavanger,( tror det bare finnes 1 til ) ,
og himmel og hav sier jeg bare..
Det er akkurat min smak innen barneklær, i mitt tilfelle gutteklær
Nostalgiske, alveaktige, søte, tradisjonelle, vakre klær.
Jeg synes faktisk at det ikke er vanskelig å finne pene og dødningshode-frie gutteklær lengre.

Kan nevne at jeg handler en del via nettet.


Bildene er fra MeMinis vårkolleksjon 2011

Synes du det er vanskelig å gå pent forbi fine barneklær?

7 comments:

  1. Oooohh...MeMini-butikk i Stavanger?
    De har nydelige klær, men akk - så mye dyrere enn klærne fra Lindex..
    :)

    ReplyDelete
  2. sv: jeps i østervåg.. Og klærne er faktisk ikke så dyre!

    ReplyDelete
  3. hei!! kjenner meg veldig igjen her. men vi er ikke så heldige å ha en MeMini butikk i krsand. Men jeg også elsker barneklær og ender som oftest opp med å kjøpe noe til de tre guttene mine fremfor meg selv. Men jeg må innrømme at det er vanskelig å finne tøffe & pene gutteklær. synes mange av kjedebutikkene ødelegger klærne med unødvendige prints og uheldige fargekombinasjoner... i følge min smak da...hehe!! har du også gutt(er)? tar gjerne i mot flere tips til hvor handle gøye klær til våre søte små!! Ha en fin kveld!! klem fra LIne

    ReplyDelete
  4. Barneklær er kjempegøy! Jeg er veldig inne i nettshopping jeg da, bestiller gjerne fra utlandet - så slipper jeg at "alle" de andre barna har like klær :)

    ReplyDelete
  5. Jeg kan også ha litt lidenskap for barneklær innimellom :) Jeg kjøper iallefall mye mer klær enn de har brukt for - og noen blir desverre pakket bort utbrukt:)
    Det er så mye fiiint ja!!
    Mye fint hos meMini:)

    Du lurte på hva barna heter.... :) Liv Elena og Vebjørn♥

    Klem:)

    ReplyDelete
  6. JA jeg syns det er vanskelig...
    Det er tusen ganger kjekere å handle til mini enn meg selv

    ReplyDelete
  7. Enig i at det er vakre klær! Er også av typen som synes det er mye morsommere å handle til ungene enn til meg selv. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...