Saturday, February 5

navnefest


I dag har vi feiret navnefest for denne lille prinsen!
(sønnen til min unge niese http://anjasinlilleverden.blogspot.com/)

♥ 
Det hele startet med en flott seremoni i regi av Human-etisk forbund, 
etterfulgt av selskap med god mat og fin stemning!
Prinsen som nå er 3 mnd gammel, var så nydelig i sin lille bunad-drakt, 
og opptrådte eksemplarisk hele dagen! 
Han er verdens herligste baby!

♥ 
 Tusen takk for en fantastisk dag A&M!
 
  På bildet er prinsen kun 4 dager gammel, da trådte "tante" til og tok hundrevis av bilder av ham før nyfødtpreget forsvant!

9 comments:

  1. Navnefest er en flott seremoni! Og for et skjønt bilde - sånne helt nyfødte er helt skjønne!

    ReplyDelete
  2. Vi hadde navnefest igjennom humanetisk forbund på førstemann og kommer til å ha det på neste mann også...!

    ReplyDelete
  3. Åååh nydelige baby!
    Tusen takk for gode råd ang eksem. Jeg vet ikke hva som har fått meg til å være så redd for kortison... Men legen sier at jeg bare må bruke det..
    Jeg har en mild type nå som blir brukt på kroppen hvis det er helt krise, kanskje jeg skal teste en periode på utslettet nå for å se om vi kan få det bort:)
    Godt å høre at andre har god erfaring med det.

    ReplyDelete
  4. Så nydelig liten skatt!!

    Tack för ditt engagemang om adhd. Jag har lite svårt att skriva rakt av om egen adhd, när jag inte står mitt uppe i symptomen. Men många är intresserade, så jag skall skriva lite mera senare ;)
    Bara ställ frågor om det är något konkret du undrar över.

    Spännande jobb du har!!!

    Kram & njut söndagen fina du

    ReplyDelete
  5. SV: jeg er også konfirmert borgelig, det samme er min samboer og søster, jeg vet om flere som måtte døpe seg for å få bli konfirmert i kirken, som stor, og og ett par av de har fortalt meg at når de først var bestemte på å gjøre det i kirken, var det en smal sak å få organisert en dåp. Så derfor valgte vi navnefest på vårt barn. Valget burde jo ikke være vanskeligere fordi om de evt må døpe seg.
    Jeg har alltid vært veldig bevisst dette tema, og håper at mine barn blir det også når tiden er inne for konfirmasjon :) Er enig ang bryllup. Det blir veldig vanskelig å gifte seg i kirken.....

    ReplyDelete
  6. Hei ☺
    For en fantastisk flott baby! Nyydelig, og det teppet på bildet der var bare kjempelekkert!!

    Tusen takk for så hyggelige hilsener inne hos meg!
    Kjempeflott blogg du har!!

    Ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    ReplyDelete
  7. For en nydelig liten skatt!!

    Ha en fin dag:)

    KLEM KLEM
    Anette:)

    ReplyDelete
  8. Fant bloggen din via Pia`s Verden. Herlige bilder du har!
    Leste kommentaren din inne hos henne, og det var akkurat derfor jeg begynte å blogge også! Jeg ville veie opp for alle perfekte mammaer der ute, vise at hverdagen ikke er rosenrød for oss alle! :D

    Ha en flott dag!

    ReplyDelete
  9. Så utrolig nydelig bilde av herlig gutt :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...