Monday, February 21

paradise hotel

Jaha ja, da var det straks klart for en ny sesong med reality-serien  PARADISE HOTEL

Kan tenke meg at mange av dere der ute gleder dere!
For mange er det nok årets høydepunkt..

En kollega av meg deltok i fjorårets paradis, og hun anbefalte meg på det varmeste å søke. 
Hun hadde nemlig hatt en opplevelse for livet! Tenk!
Jadda jadda, kunne jo alltids ha søkt.. 
 Hvem liker ikke sol og fyll, ulike sengepartnere hver natt og litt kos i bassenget?!

Om kriteriene er tilstede er jeg derimot litt usikker på, men alt kan jo fikses på nå til dags!
Og det hadde vært deilig med gratis sydentur på 2 mnd, borte fra mann og barn, og kjedelige Norge.
Tror jeg.

Må innrømme at jeg fulgte med på fjorårets sesong,
men det var kun for å følge nøye med på hva min kollega foretok seg.

Hun gjorde forøvrig en fin figur (litt skuffende overaskende nok..)

Kunne du tenkt deg å delta i Paradise hotel?


8 comments:

  1. Jeg har aldri sett en eneste hel episode av den serien, jeg kan ikke si at jeg synes at det har vært underholdene nok til å se en hel episode. MEN det er jo bare min smak :o) Hadde jeg kjent noen som var med hadde jo jeg også sett, men det er virkelig ikke min serie.... :o)

    ReplyDelete
  2. SV hehe, forsto det :o) Men som jeg sa så hadde jo jeg og sett hvis jeg kjente noen som var med godt. Det meste jeg har sett er nå min søsters x var der og spydde og ble utstemt første dagen.....! :o)

    ReplyDelete
  3. jeg prøvde se den noen ganger- fordi tenåringene i huset ville se.
    Men det ble bare pinlig å se sammen med dem............være med sjøl? Joda, i fantasien ja, men egentlig ikke..........

    ReplyDelete
  4. Nix.
    Tror ikke strekkmerker og ammebryst har noe der å gjøre...men så har jeg aldri sett det, da..
    Men tydeligvis fenger programmet noe voldsomt.

    ReplyDelete
  5. Hehe. Da ville jeg heller sultet meg i hjel på en Robinsonøy altså. Enn å være med i det programmet der.. ;-)

    Hva er epostadressen din ? Kan du maile meg den ?

    ReplyDelete
  6. NEI! Jeg blir aldri med på noe Paradise. Har alltid hatt en Robinson-fascinasjon, men tror jeg holder meg borte fra skjermen. Bedre å se på.
    Og du - takk for alltid hyggelige kommentarer inne hos meg!

    ReplyDelete
  7. Hei:) Nei, Paradise Hotel hadde nok ikke vært noe for meg:) Ingen andre realityserier heller, tror jeg. Men det kan være grei underholdning når man dumper ned i sofaen etter en lang dag! Ha en fin tirsdag! klem fra Silje.

    ReplyDelete
  8. Har bara sett enstaka episoder då gutta varit hemma & sett programmet.

    Jag hade ALDRIG varit med i någon reality, men jag älskar att titta *haha*
    Jag är ju BB fan *host*

    Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...