Saturday, March 5

årets spellemenn 2011



Noen gleder seg over gull i VM, andre gleder seg over årets spellemannspris som gikk til:
Karpe Diem ♥
Noen synes kanskje jeg snart burde begynne å digge klassisk og country,
men for meg vil det nok alltid dreie seg om annen type musikk..
Karpe Diem er noen fantastiske gutter, som lager fengende fine sanger!
Jeg blir alltid i godt humør av dem, og synger med ;o)
  Congratulations you guys!

from oneoldcoolmama

Hva synes du om Karpe D?  Hvis du synes noe..?

6 comments:

  1. Fine gutter med kul musikk ja;)
    Tror de er et godt forbilde for småkidsa og jeg...
    Er nok av slike gangsterrappere som kanskje ikke har de beste innflytelsen...

    Dette html og bloggrollbilde-kaoset er ikke bare, bare skjønner jeg, håper NIB får orden på det snart...

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    ReplyDelete
  2. Heisan!
    Har nok ingen mening, men er altetende når det gjelder musikk, nesten iaff;)
    Ha en fin søndag!
    Klem

    ReplyDelete
  3. De pleide å ha ganske bra sanger, har nok falt av lasse litt i etter tid å vet ikke helt va de spiller nå

    ReplyDelete
  4. Så ENIG!!
    Det tycker jag var helgens stora begivenhet att dom fick Årets Spellemann alltså. Knall ;D

    Kram & njut söndagen

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Det jeg synes aller mest er at han med hår er fryktelig lik søskenbarnet mitt, og at de gjorde seg menneskelige og ufarlige i Kamp Senkveld. (de ser så skumle ut på bilder) I tillegg lager de herlig musikk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...