Tuesday, March 29

Det sies..

..at bak hver kvinne står det en mann.
Eller var det omvendt?
Eller, eller, eller?
Uansett, jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om 
ham.
Mannen bak kvinnen.
Han som ble dratt over fjorden til nisselandet Norge for 25 år siden.




Det ryktes at briter er noen fotballpøbellignende, nanny-trengende latsabber.
Ingen vil ha en brite til nabo i syden, og ingen vil treffe en brite på Kiwi.
Don't ask me why.
Men britene er eksperter på noe vi nordmenn kunne blitt bedre på:
De er høflige.
Og de liker å klemme.


Og de skyller koppene etter seg ..

Han som jeg prater om er en fin fyr.
Til tross for at han er brite.
 Her på kjøkkenet vårt. Legg merke til de nydelige blondegardinene!

Vi er noen motsetninger, han er A og jeg er
- men det sies at motsetninger tiltrekker hverandre?
Det stemmer visst i vårt tilfelle.



Han er en villmarkens sønn. 
Som kan finne på å sove under en presenning, gjerne alene på fjellet.
Flink til å lage spennende egenkomponerte matretter (se 2.bilde).

Og han kan til og med gå på ski.


Hva med deg?
Hvordan er din store kjærlighet?
Gi meg 3 ord, eller fler..

13 comments:

  1. Jeg og Bonden er også veldig ulike,
    men jeg tror det er derfor vi har det så godt sammen.
    3 ord?
    -arbeidsom
    -snill
    -fornøyd

    ReplyDelete
  2. snill
    bil
    hjelpsom

    eller va?

    ReplyDelete
  3. Så koselig innlegg! Tre ord? Ok.... NOT FOUND YET.

    ReplyDelete
  4. Koselig innlegg ♥

    - kjekk
    - handy
    - veldig snill

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    ReplyDelete
  5. Du har så artige og fine innlegg <3

    Min mann er

    -Kjekk
    -Snill
    -Morsom
    Og litt handy <3

    ReplyDelete
  6. Så koselig ♥

    Min mann (dvs. samboer, kjæreste eller til og med forlovede) må sies å være blant annet:
    - kjekk
    - handy
    - trygg

    pssst... er det forresten lov til å si hårete??

    ReplyDelete
  7. Helene: ALT er lov! liker delikate fakta;o)

    ReplyDelete
  8. Ikke dumt med en mann som ikke er helt lik en sjøl;)
    Min er stødig, trygg, tålmodig.

    ReplyDelete
  9. herlig innlegg.......fikk nytt syn på engelskmenn nå!

    Neida, nå tuller jeg. Jeg klarer ikke helt det der å sette folk i bås, folk er ulike uansett om de kommer fra samme land- gate- familie- mannen din var et prakteksemplar, likte spesielt det der blondegardinbildet.

    Venter ennå på drømmeprinsen jeg. Og ikke veit jeg åssen han er...........bare han er motsatt av min eks, tihi! Sier ikke mer.....

    ReplyDelete
  10. Mannen min er norsk, og vi er veldig ulike!
    Men han er snill, og litt glemsk.
    Hendig, men av og til litt klønete.
    Åpen og imøtekommende til nye mennesker, finner alltid noe å prate med folk om.
    Høflig. Og bare MIN! Jeg er veldig, veldig heldig.

    ReplyDelete
  11. Liten
    Kjekk
    Snill

    Ellers har vi endel til felles, vi går begge under betegnelsen LRS ;)

    Klem

    ReplyDelete
  12. Min mann og jeg
    Han A og jeg Å
    Han mørkt hår, brune øyne, mørk hud
    Jeg lys brun i håret, blå øyne, blek
    Han stille, rolig, innadvent
    Jeg utadvent, høylytt
    Han friluftsmann
    Jeg veldig glad i sofaen
    Men vi har greid å få til to barn, og trives i lag...:o)

    ReplyDelete
  13. Hehehe.. jeg kjenner meg SÅ igjen i både din og Maren sin beskrivelse. Morsomt!! :-)

    Mannen din ser kjekk ut, om jeg får lov å si det.

    Min mann: Omtenksom, maskulin og snill.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...