Wednesday, March 9

dusty aubergine


Jeg har en hemmelighet...
...som jeg straks skal dele med dere!

Kan det være flere barn på gang?
Kan det være ny mann på gang?
Kan det være nye plastiske inngrep på gang?
Kan det være ett nytt middagstips på gang?




 Eller...
Kan det være nye puter på gang?!

Jepp, det er nok det.
For hva er vel bedre enn følelsen av en ny pute?! (sv: enda en?)

Og ja, jeg innrømmer det;

jeg er hekta på puter...

Spesielt puter i fargen  dusty aubergine  
(fancy faguttrykk som jeg nettopp har lært meg)

Hvor lenge putelykkefølelsen varer gjenstår å se!
Men milde så god den følelsen  er, enn så lenge.


Liker du puter? Eller synes du 
innerst inne at de bare er i veien?


  Puta du ser fant jeg nettopp i liten fin butikk i Stavanger som heter Maison Marie.
Merket er Lene Bjerre. Butikken har nettbutikk.

12 comments:

  1. Jeg ELSKER de!
    Barna ELSKER de!
    Og gjestene synes de bare er i veien.. Det ligger alltid en haug på gulvet etter de har dratt ;)

    Barnerom..Hmmm, jeg har pr dags dato 3 jenter på samme rom så det sier seg selv at det ikke er så kjempeflotters, men jeg har en link som heter barnerom..Der ser du noen små glimt ;)

    ReplyDelete
  2. Liker puter, å ja! Har stadig ein plan om å sy meg nye......

    ReplyDelete
  3. Noen få puter er kjempefint, men mange blir lett "too much"....ellers så er det en fin og variert blogg du har. Ha en super kveld.

    ReplyDelete
  4. JEG liker! Maken synes bare de er i veien! Grei fordeling der altså ;)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Osloskånskan: samme her! Rare menn! (fnys!)

    ReplyDelete
  7. Puter er digg!
    Og den puta er jo bare lekker!
    Snakker vi om den butikken som ligger ved oljemuseet?
    ...mye enklere å bytte ut en pute enn en mann.
    ....mye enklere og billigere enn en plastisk operasjon..osv.
    Jeg kan ikke i min villeste fantasi finne noen motargumenter mot å kjøpe en ny pute, når lykken er så stor!

    ReplyDelete
  8. NYE plastiske inngrep. Ok hva har du retta på allerede?

    Den puta var rålekker. Jeg har planer om å dra fram symaskina og sy meg noen nye. Mannen derimot, mener det snart ikke er plass til folk i sofaen..

    ReplyDelete
  9. Snuskebassa: jepp, vi snakker om den butikken ved oljemuseet ja. Nice place!
    Elisabeth, in the dead-end: NOE må jeg ha for meg selv.

    ReplyDelete
  10. Tenke seg til, det skal ikke mer enn en ny pute til før man oppnår den ultimate lykkefølelsen!!! Jeg må seriøst få solgt dette huset og flyttet inn i et nytt, sånn at jeg kan oppheve kjøpestoppen!!! :D

    ReplyDelete
  11. LEKKER!
    Her i huset er det for øvrig nesten litt motsatt av hva dere andre skriver - jeg har nemlig ryddet bort de fleste putene våre (er så lei av ALLE sammen!), og de blir stadig etterlyst av min kjære som ikke lenger klarer å finne en behagelig liggestilling på sofaen om kvelden ;) Når jeg tenker meg om, så er jo dette den PERFEKTE anledning til å kjøpe noen nye!

    ReplyDelete
  12. Snygg som attsingen ;)

    Jag älskar massa puter, fast bara om jag fick bo ensam utan man & barn som rör runt på dom & slänger dom på golvet *fniss*

    Kramar till dig i massvis ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...