Thursday, March 31

Ma vie en rose

31.03.
En rose her,og en rose der..
Hvem sier livet ikke en dans på roser er..?


En rose fra en smilende frøken kanin



En rose i min elskede symaskin



En rose har ramlet oppi minstemanns sko
 

En rose koser seg inne på do


 

En rose hviler på lammeskinn



En rose kjeder seg på benken min

En rose spiller på tangenter små



En rose flirer på Tine K

En rose lever farlig



En rose søker ly



En rose føler seg hjemme

En rose har kommet i klemme


En rose her,og en rose der...


En rose som kiler mine brune tær



En rose her, og en rose der.
Til sammen de skaper en rosenrød hær.

Kan du gjette hvilken dag det er?

23 comments:

  1. ...er det rosenes dag?...
    Kan det være et jubileum?
    Bursdag?
    Nei...jeg vet : torsdag!!!
    :D

    ReplyDelete
  2. kan ikke ennå svare
    dere vente må bare
    for hvis jeg svaret dere gir
    det ingen kommentarer til meg blir
    så gjett nå bare i vei
    og til slutt så blir jeg nok grei

    ReplyDelete
  3. tror det må være en kjærlighetsdag
    at en har kjøpt roser så du sku' bli glad
    en markering fra en som har deg kjær
    ja det tipper ihvertfall jeg at det er ♥

    ReplyDelete
  4. Bryllupsdag! Tipper dere har bryllupsdag, jeg. Så lite vet nemlig jeg om både roser og bryllup..hihi..
    Men, det jeg vet, er at du er et sant oppkomme av ideer til helt unike, kreative, morsomme og søte innlegg! Jeg gleder meg hver gang jeg ser du har skrevet noe til, til å finne ut hva du har gang i nå.
    Ha en fin ettermiddag, og håper du finner på noe til middag..hvis ikke har vi jo alltid Thai Takeaway!

    ReplyDelete
  5. Frk. Virrum:
    Kan ikke la være
    For dette må være
    Den fineste kommentaren jeg noensinne har fått
    Roser meg her, og roser meg der- du avsluttet dagen vidunderlig flott!

    ReplyDelete
  6. Mormor:
    Dette jeg likte
    Du kan jammen dikte
    Ihvertfall bedre enn meg
    fy filler du er grei!

    ReplyDelete
  7. Bryllupsdag eller bursdag!

    ReplyDelete
  8. Takk!
    Og du har ein vakker blogg!

    Bursdagen din?
    Bryllupsdag?(hvis du er gift?)
    Feiring av at våren kjem snart?
    Eller kom du bare over eit supert tilbud på røde roser?

    ReplyDelete
  9. Pia og Ingrid:
    gift er jeg ikke
    der er jeg ikke til å rikke
    Så bryllupsdag er det ei
    Men det er lov å prøve seg!

    ReplyDelete
  10. ..mannen din har bursdag, og du skal overraske han?

    ReplyDelete
  11. Da er det feiring av forholdet deres på en eller annen måte. Det må det være. Åh, elsker innleggene dine mer og mer. Eller i det hele tatt bloggen din. Addicted !

    ReplyDelete
  12. Jeg har god tro på både kjærlighet og bursdag. Kanskje dere har jubileum på bursdagen din?? Eller kanskje det ikke er en sånn type spesiell dag, bare en av alle de spesielle dagene i deres forhold??

    Les gjerne mitt innlegg på Eva og Ulven som forklaring/ beklagelse for mitt svikefulle fravær...

    ReplyDelete
  13. Akk ja,her var det mye lurt
    Og ikke mye surt
    Roser er røde, fioler er blå
    Noen liker roser, noen tulipaner små
    Dere er så søte, som sukker og honning i lag på lag på lag på lag på lag på lag!
    Og YES,YOU SWEETHEARTS det er bursdagen min i dag!

    ReplyDelete
  14. GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, KJÆRE DEG!

    ReplyDelete
  15. Gratulerer med dagen, kjære bloggevenninne!
    Håper du har hatt en fortryllende dag.

    ReplyDelete
  16. Gratulerer med dagen whitebite! Sender en virtuell vase til deg....og en klem!

    ReplyDelete
  17. Gratulerer så masse med dagen!!! Og siden d er bursdagen din skal jeg fjerne det bokstavgreiene;-)

    ReplyDelete
  18. Tusen takk alle i hopa!!
    You made my day♥♥

    (og Det verden trenger: JIPPIII!!!)

    ReplyDelete
  19. Kjempe kult me allt rosenen :D
    Å gralla me dagen tante :D

    ReplyDelete
  20. Skjønte det var deg :o)
    Vi er nok ikke gift ennå, men det blir.. :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...