Wednesday, March 23

fasit


Dette var jammen gøy!
Aldri hadde jeg vel trodd at dere, mine kjære hadde så dårlige kunnskaper om meg!
Akk ja. Jaja.

Her er sannheten: 
(de merkede er usanne)

  1. Jeg er avhengig av koffeindrikken Cola
  2. Jeg kan spille Til Elise på piano uten noter
  3. Jeg elsker hvitt
  4. Jeg bruker aldri sminke
  5. Jeg elsker å gå i bikini
  6. Jeg har malt nesten sammenhengende i 15 år
  7. Jeg er livredd kakkerlakker
  8. Jeg er paranoid
  9. Jeg er redd ungdommer
  10. Jeg hater lukten av rødvin
  11. Jeg er opprinnelig fra Østlandet, nærmere bestemt Bærum.
  12. Jeg har mørkebrune øyne og langt hår
  13. Jeg betrakter meg selv som kreativ, men er dårlig til å sy.
  14. Jeg mangler empatiske evner, men kan vise sympati
  15. Jeg har en vannvittig fantasi som følge av altfor mange skrekkfilmer i tenårene
  16. Jeg elsker å kjøre buss
  17. Jeg bruker nesten bare bluser.
  18. Jeg elsker technomusikk på høyt volum. 
  19. Jeg synes norske menn er en smule kjedelige  
  20. Jeg suser rundt i en mørkegrå Audi A4, og liker ikke fartshumper.


So..this was the creepy truth.. 

Vel..
 ☻ Jeg har nokså langt mørkt hår, men beklageligvis ikke brune øyne
- som jeg har en svakhet for!
☻Jeg kunne aldri gått helt sminkeløs utenfor hjemmets fire vegger..men jeg bruker ikke mengdevis.
☻Jeg synes ikke bikini er et bekvemt plagg, og liker ikke alle de missunnelige blikkene jeg får.
☻Jeg hater (og kjører så og si aldri ) buss, spesielt når bussen er full av skumle ungdommer,
og sjåføren er en hissig polakk.
☻Og til dere som mener jeg mangler empatiske evner:
You got some explanations to do!!!

Mange av sannhetene har jeg kommet  inn på i tidligere innlegg, så de observante kunne tatt denne lett!
  Og flere av sannhetene er satt litt (eller veldig) på spissen
for å forvirre og ikke gjøre det hele for lett!

 Premien er tross alt fantastisk!
Og jeg tolker det slik at det er den herlige mannekroppen på Orrestranden som ledet til den 
vannvittige responsen og det energiske pågangsmotet!

Og hvis noen trenger noen form for forklaring, er det bare å spørre.
Jeg er tydeligvis en kompleks og spennende person,
og dette visste


 som på sitt 2.forsøk klarte alle 5 riktige!

Gratulerer!

På en delt 2.plass
kom Pia  (etter flere tapre forsøk), 
sammen med min storesøster (som jeg trodde kjente meg bedre!)

Alexia, 
Velkommen til Jæren, og Orrestranden.
Din store drøm om å boltre deg med de innfødte er nettopp i boks!

19 comments:

  1. Veldig forvirrende konkurranse, altså!
    Hvis den ikke hadde vært så veldig forvirrende og vanskelig,-da hadde nok jeg vunnet!...
    Åhr.. :( jeg som hadde så lyst på en tur til Orrestranden..

    ReplyDelete
  2. Men jeg hadde vel 3 rette på 2 forsøk..? Artig konkurranse.

    ReplyDelete
  3. Hadde ihvertfall 14 riktig... puh...
    Artig og forvirrende konkurranse ja! Takk for god underholdning!

    Inger

    ReplyDelete
  4. Flate, assa! Ja, ja, får være fornøyd med en 2.plass. Har grubla veldig på dette i dag.

    ReplyDelete
  5. Fader! Er d mulig liksom! Være storesøss og så bomme! Djises! Eg slutte! :()Den der med empati tenkte eg så mye på at d gjekk heilt i baddel... go kveld te meg :)

    ReplyDelete
  6. Hahahahahahaha!!!!
    og iiiiiiiiiiiik

    og HJÆLP!!!!!!!!

    men - da har jeg visst blitt litt kjent med deg da. Og så har jeg spilt Mastermind..........hahaha ler ennå.......

    ReplyDelete
  7. får jeg lov å låne bildet så jeg får vise hva jeg vant????

    ReplyDelete
  8. Alexia: selvfølgelig! jeg tok bildet i fjor. mannen på bildet er heldigvis ikke min. Han dukket bare opp, og sto i veien. Gratulerer igjen, din heldiggris!

    ReplyDelete
  9. Tuuuusen takk!
    Han skulle bare visst han der, moahahaha

    ReplyDelete
  10. Hahaha :D
    Jeg var jo alt for treig til å i det hele tatt få med meg konkurransen, men neste gang - DA skal jeg følge bedre med!

    Utrolig morsomt da, og grattis til Alexia ;)))

    ReplyDelete
  11. En bloggfri dag, og jeg har gått glipp av dette! ARGH! :D

    ReplyDelete
  12. Hehe, morsomt !!! Veldig gøy å få vite mer om deg, og så var det godt å vite at mannen som var avbildet ikke var din.

    ReplyDelete
  13. Hege Aida: ja jeg lurte på hvor du var blitt av..? synd!!!!
    Divamamma: puh..ja!

    ReplyDelete
  14. Ajajaj, jeg var helt på jordet!! :o)

    ReplyDelete
  15. Har så vanskelig å se for meg deg som paranoid....!!!!
    Greier ikke helt å svelge den... Du virker så rolig og trygg...

    ReplyDelete
  16. Maren: hehe..skal forklare den i et eget innlegg en vakker dag.. Paranoia er ikke bare det som går på forfølgelsestanker, for min del dreier det seg ikke om den delen! Utsagnet er litt overdrevent, men noe i det er det;o)

    ReplyDelete
  17. Artig konkuranse;))
    Fikk ikke med meg denne jeg desverre... men nå kan jeg i allefall lese all fakta om deg, hihi;)

    Ha en fin helg ♥

    Klem Line

    ReplyDelete
  18. Hei! Det er ein award til deg inne hos meg, men du velger sjølvsagt sjølv om du vil ut med fleire sannheter ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...