Thursday, March 24

give me hope

Jeg vet dere lurer. Jeg bare vet det.
Så hvis det er det dere virkelig vil.

For slik kan det se ut når denne gjengen ferierer...

 Hvordan overleve en 6 timers charterflytur med en 5-åring, en tenåring og 1400 (sure) unger?
Jeps, en dvd-spiller med minst 4 timers batteritid. Og Ipod/Iphone på høyt volum. Høyt.


 Sterke sovetabletter til de minste.
Tenåringen klarte seg uten, hun sov i 4 timer(!!!) i strekk!
 Det er bare slikt tenåringer kan.

 Cola til mor, så hun kunne holde seg våken og passe på de sovende barna i frykt for kidnapping.
Har selvfølgelig sett filmen. Jodie Foster. Veldig realistisk. 


 Og etter en nesten uutholdig og TURBULENT, men kidnappings- og gisselfri flytur...
Nådde vi endelig de snøfrie breddegrader. 
Men hva er det å skue? -er det en lue gutten har på hue?
Ja, det er det. (fra Guttelus.no, by the way), og her er jammen meg også bloggesmilet på plass.


 For er det varmt i syden?
Niks! ca17+ på land og 10 minus i vann.
Han i rosa er selvfølgelig min.


 Sterk kuling, nesten tsunami og mammas solbriller som er kuulest.
Nok et bloggeface i boks.


 Som mor som datter. Brus må foreviges, og blogges.
Og 2 jakker for sikkerhets skyld.


Bassenget utprøves. F o r s i k t i g.
Dette sin (pysete) fars sønn. Ingen kunne trodd han var min.


Too cold in the pool. Let's do some yoga waiting for Mr.Sun.
Cool boy. Cool expression.


Vi prøver igjen. Varmere nå?



 Niks! Og det er da denne vidunderlige bygningen redder mor fra å gå fra forstanden.
Loooove you Zara♥



 Og denne var jumpingly fun.


Still not warm enough for the little man...
Men til knærne skal det alltids gå an.



 Mens denne lille skapningen; tantes lille skjønne snuskepjuskelusk bare kikker på oss
-smiler, sover og spiser.
Og aner ikke at han har byttet land.


 Endelig, rett før avreise hjem -litt strandvær. Noen synes tydeligvis at Fanta er godt. (usj)


 Jippi, siste dag og varmen ville hilse på! 
Noen (nevø) liker seg best under, mens andre (prinsessen på erten)
(som til tross for mors instendige masing om solfaktor) klarer ikke røre på seg over


 Vi prøver oss på biljard. Men mor vant begge gangene.
Biljard er gøy!


Tilbake på det herlige charterflyet, sammen med 1400 (fremdeles) sure, søte små barn, 
en 5-åring med slikkepinne og en sovende forbrent tenåring.

Hva synes du? Ser ikke charterturer bare ufattelig gøy ut?

14 comments:

  1. Flott innlegg :D SKjønne gutten min ;)

    ReplyDelete
  2. Herlig!
    Endelig feriebilder!
    Gleder meg vilt til vi skal reise i juni; forhåpentligvis varmere da..

    Jeg forstår godt hva du mener ang awards og sånt
    , det finnes jo blogger som kun handler om hva de klarer å vinne på give-aways og sånt, det blir jo forferdelig kjedelig og ulesbart..
    og sånt. og sånt. og sånt, you know,

    ReplyDelete
  3. Fornøyelig! Og aner vi en blogge-trutmunn på det ene bildet av den tøffe gutten også? ha en god helg!

    ReplyDelete
  4. Tar gjerne en chartertur når som helst, jeg. Eller en annen tur. Samma det.
    Fine bilder. Og du blir nok i ekstase når du leser bloggen min i dag.

    ReplyDelete
  5. Så lenge bakken er bar, hav og sand innen rekkevidde, gjerne et iskaldt basseng også, OG ZARA, ja da sier jeg ja takk! :D
    Ser ut som dere har hatt det fint tross ikke altfor varmt! Og jeg er glad ingen av barna ble kidnappet på flyet! ;o)

    ReplyDelete
  6. Jeg blir gjerne med på charterfeire, er ikke vanskelig å be jeg..hvor som helst, nesten! Helst helt, helt alene akkurat nå.
    Ser jo ut som dere har hatt det ok, da?

    ReplyDelete
  7. Så morsom blogg, her må jeg lese mer:-)
    Det så da deilig ut med plussgrader, og INGEN snø!

    ReplyDelete
  8. Husk å send meg bilder ;)

    ReplyDelete
  9. ..ut på tur - aldri sur!!..hihi..

    Ha en fantastisk fredag!

    SmilKKann

    ReplyDelete
  10. Jo! I hvert fall når en ser slike bilder som dette! Og varme....det må jo bare være helt nydelig på denne årstiden!

    ReplyDelete
  11. Joda, charterturer er alltid gøy! Var i spania i mai engang, da var det 12 grader i bassenget og vi måtte fyre i peisen for å holde varmen om kveldene. Det tordnet og lynte noe helt fantastisk flere dager denn uka vi var. Men vi fant Zara, og hadde en herlig uke likevel!

    Ha en fin fredag!

    ReplyDelete
  12. Hehehe, herlige bilder! :-D

    God helg til deg og dine!
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  13. Herlige bilder, herlige ord!!! Ønsker meg ferie!
    (må skryte av våre ti timer i fly over atlanteren i september ikke liknet deres.. Leah sov 7 timer i et strekk....)

    ReplyDelete
  14. Men alle var enige om at det var en fin tur :) Skal legge et par jakker i kofferten - men lue, nei det gidder jeg ikke altså! Satser på ca. bra vær. Takk for link! Dette var nok før jeg ble kjent med deg, siden jeg ikke har kommentert!
    Klem klem

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...