Wednesday, March 2

her i huset..


...er det minstemann som lager middag!
Takk og pris! 
Vi foresatte er altfor slitne etter en lang arbeidsdag til å styre med mat og sånt.
Det får være grenser. 
Som dere ser så velger han som regel det enkleste, suppeposer og slikt, men greit nok.
Han er tross alt 5. 

Kommer nok til å stille litt strengere krav til menyen, når han har tippet 6.


Kveldsmat fikser han seg også! 
Mens mor er opptatt av bloggerunden sin på 3,5 timer.
Er  ikke den gutten kreativ?
Her har han prøvd å gjøre sine ferdigkjøpte lapper
litt mer appetittvekkende!

Er det andre der ute som har såpass oppegående 5-åringer?

Doubt it..

8 comments:

  1. :)
    Nei, min 5åring,-som nettopp er blitt 6 år er flinkere på klesvask og sånt.
    Heldigvis.
    For det gidder ikke jeg.
    Men 14åringen er en gud når det kommer til desserter. Og kaker. Heldigvis.. (?)

    Flink og søt gutt!

    ReplyDelete
  2. Gled deg til han er sju, da kan han koke spagetti og skjære til middagspølsene så de blir blekkspruter, atpåtil raspe ost. Gourmet!

    ReplyDelete
  3. Hehe,, lurer på om min 5 åring kan være litt sen i utvikling,, ikke at det har slått meg før, men nå er mistanken sådd..

    Ha fin kveld :)

    ReplyDelete
  4. He he he, for eit fantastisk koseleg og morsomt innlegg. Du har jo verdas flinkaste og skj;nnaste gut i hus. Beklagar merkeleg symbolbruk n[r eg skal skrive dei tre bokstavane som er spesielle i det norske alfabetet, anar ikkje kva knapp eg har vore borti.

    Ha ein fin kveld, klem fr[ Linda

    ReplyDelete
  5. Det e bra du lera an opp, eg holde på å lera Didrik og varma sine egne flasker.. Han må bare ta ansvar ;)

    ReplyDelete
  6. Isj, isj...posesuppe?? Men regner med at han lager fra bunnen av når han blir 6, da! :D

    Godt å se at det er flere enn vi som må ha streng arbeidsfordeling, når mamma`n må bruke så mye tid på blogging! :D

    ReplyDelete
  7. Sønnen min er 22, og er (var?) en katastrofe på kjøkkenet...

    ReplyDelete
  8. Så morsomt innlegg:) flinke gutten din. Det er altså dette jeg skal forvente meg av mine håpefulle:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...