Saturday, March 12

Hvem er...

..du?!

Dette er meg.

Slik ser jeg ut, armeløs -og med en uslåelig kuul gange!

Høsten 2010. Da var jeg såre fornøyd.
 Jeg hadde ca 3 lesere som la gjen spor etter seg innimellom..
Min kjære søster, min kjære niese og PIA .
Og jeg var fornøyd over at noen i det hele tatt gadd å kikke litt på bloggen min!
Nå er det etterhvert blitt flere og flere fantastiske lesere og følgere der ute..
 Og jeg er såååå glad for hver og en av dere!
 Og spesielt alle dere som gidder å kommentere!

Love you guys!

Men..
Hvem er egentlig 
 du?
Du som leser bloggen min, enten det er daglig eller en gang i halvåret..
 Gi meg 5 stikkord om deg selv,
så blir jeg glad!
_________________________________________________________________

19 comments:

  1. Ha ha...
    1) Hyper blogger
    2) Firebarnsmor
    3) Lærer
    4) Glad i Pepsimax
    5) Ikke så glad i snø

    Nå fikk du nok noen a-ha-opplevelser, tenker jeg!

    ReplyDelete
  2. Hei! Likte bloggen din med en gang! Er forholdsvis ny i bloggeverden, men har blitt helt hekta!!!!!

    ReplyDelete
  3. 1) tenårings mamma i 2 dager til haha
    2) kakebaker (lager forøvrig den fineste kaken du har sett hihi)
    3) mac avhengi
    4) føler jeg pakker med meg alt for mye på tur
    5) elsker å spille spill

    Haha nei dette ble bare tull ;)

    ReplyDelete
  4. *4barnsmor
    *tilgiftet bondekone
    *pines av bekkenplager til evig tid
    *tålmodig
    *ærlig
    Det er meg i et nøtteskall. Hadde jeg svart en annen dag, hadde sannsynligvis svarene vært noen helt andre. Er blitt veldig glad i bloggen din.
    :)

    ReplyDelete
  5. Hei:) takk for at du stakk innom bloggen min og la igjen fine ord!!!:) Det varmer ett lite syhjerte. hvis det er den lilla cord-kjolen du mener? så er den i str 5 år og pris 380 + frakt.

    Jeg er forresten
    *mamma til 1 gutt.
    *har sy-dilla
    *og har blitt stoffavhengig(spesielt retrostoffer)hihihihi
    * leter desperat etter hus for øyeblikket
    * elsker blogglandia og har nok blitt avhengig her også..

    ReplyDelete
  6. Hehe... Hmmm ,hva skal jeg si som du ikke vet ?

    Er ufattelig trøtt hele tiden, og det føles ut som om jeg går i søvne om dagen ? Nei, tror faktisk du vet det også ;-)

    Ja, det var alt jeg hadde å fortelle om meg.

    ReplyDelete
  7. Ha, ha! Dette spørsmålet har eg også lurt på å stille på bloggen min.
    Meg?
    1. Stones-fan
    2. Shy
    3. Sta
    4. Snill
    5. Surrete

    ReplyDelete
  8. Hællæ!
    1) mormor
    2) østfolding opprinnelig fra østkant-Oslo
    3) mor til 3 voksne
    4) sekretær(men sykdom førte meg i "uføre")
    5) 50+ - blogger (noe må man jo ta sæ te)

    ReplyDelete
  9. Heisann.
    Jeg er ei rogalansjente, mamma til èn, lærer, i trettiåra.
    Ps: Tenerife var deilig og absolutt sommer, litt kaldt på noen av kveldene. Da var det greit med en liten jakke. Jeg hadde pakka bukser også, men brukte dem ikke.
    Dere får ha en riktig god tur da. Ville veldig gjerne reist ned igjen nå, nå når snøen kom her. Fysj.

    ReplyDelete
  10. Jeg ja... jeg er:
    -under 1.60 høy/lav.
    -fortsatt utrolig forelsket i mannen min
    -forfatter in spe (venter på svar ang boken jeg har sendt inn...
    -3 barnsmor, og har i tillegg en stedatter
    -glad i hytteliv, men mangler en hytte!

    Ha en fin lørdagskveld!

    ReplyDelete
  11. 1. Humorist med kontorjobb
    2. Oransje-ambassadør
    3. Eier av en pall med Pepsi Max (minkende)
    4. Kløpper på å pakke koffert
    5. Ser stadig det komiske i hverdagssituasjoner

    ReplyDelete
  12. 1. Mamma/Kone/For tida også husmor på fulltid
    2. Odelsjente, enn så lenge
    3. Ganske fersk bloggar
    4. Likar betre å formulera meg skriftleg enn munnleg ;)
    5. Kveldstrøytt, difor ingen fleire spreke stikkord her...

    ReplyDelete
  13. Ja, er det ikke gøy med mange lesere;))
    Koselig denne bloggen din da, så må liksom innom innimellom;)

    - 34 år
    - mamma til to
    - legesekretær
    - avhengig av Pepsi max
    - samboer med BESTE mannen;))

    Ha en herlig tur til sydlige breddegrader, det hørtes veldig godt ut;)

    Klem Line

    ReplyDelete
  14. Jeg er
    *Ca 173 lang med en voksende klump på midten...
    *fryktelig glad i å synge
    *asmatiker og pollenalergiker
    *veldig svak for kjøttkaker i brun saus...til frokost
    *ivrig på å få bukt på fikling av håret mitt i situasjoner der det virkelig ikke passer (eks. når jeg underviser, sitter på bussen, synger i kor osv)

    Håper jeg fant noe du ikke viste fra før!

    ReplyDelete
  15. Gæern svensk Skånedame som bor i Norge. Skriver masse rart og fjas på bloggen min. Stikk inom, så får du se!

    ReplyDelete
  16. Jeg må jo svare på denne jeg også!
    * snart tobarnsmor
    * en kreativ sjel - med kontorjobb...
    * utålmodig
    * i utgangspunktet ganske frekk i kjeften, men har brukt de siste 10-15 årene på å dempe akkurat den biten av meg ;)
    * jeg simpelthen elsker hotellfrokoster

    Ny leser av bloggen din, men nå er jeg innom hver gang du legger ut noe nytt. Hurra! :))))

    ReplyDelete
  17. - Avhengig av pepsi max

    - Kan ikke holde i ispinner ( Får frysninger av bare tanken på det...) Huff!

    - 175cm lang

    - Har egentlig krøller

    - Blir irritert på folk som kjører under fartsgrensen... tut tut!!!

    Det var litt om meg... Herlig blogg by the way ♥

    Stor klem!

    ReplyDelete
  18. - kaffekjerring de luxe
    - total telefonskrekk
    - trebarnsmor ..med stort alderspenn (18, 15,3)
    - glad i løpe i skogen
    - avhengig av daglig inntak av lakris

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...