Sunday, March 27

kjendiser og sånt

Stavanger
er en stor by. Egentlig.
Samtidig så liten.
Og det er ikke lett å unngå å menge seg med kjendiser.
 Sukk..


 Pia for eksempel, hun bor ikke her lengre.
Men hun gikk på skolen der jeg jobber.



Og denne artige karen bor ikke så langt fra meg.
Vi tilhører samme skoledistrikt.
Han er alltid smilende og sier alltid hei.
Søte Silje har barn i samme barnehage som meg.
Hun sier aldri hei.



Og Kristian har vært på loftet mitt.
Da han var lokal radiokjendis, ung og pen.Hmmm..
Say no more.



 Kristoffer er en kuul kis, som jeg har møtt på mange ganger.
Men jeg vet ikke hvor han bor.Vet du?



Mens Morten (♥) vet jeg hvor bor.
Men han har uheldigvis ikke vært på loftet mitt.
Sukk.

Har du hatt en kjendis på loftet ditt, eller menger du deg ikke med kjendiser?

14 comments:

  1. ..kristoffer joner er oppvokst i huset jeg bor i..teller det? :-)

    ReplyDelete
  2. Her snakker vi reklame for byen sin, ja! Og tenk, jeg har aldri vært i Stavanger... huff og huff.
    Ikke har jeg hatt en kjendis på loftet heller - noensinne! Nei dette var traurig. Hvis vi kommer til Stavanger, er det da noen sjanse for å fortsatt møte Kristian på loftet ditt?????

    Også ble jeg nysgjerrig på hva slags skole du jobber på, ettersom jeg også jobber på en skole (høgskole).

    Ha en fin mandag :)

    ReplyDelete
  3. Dårlig med kjendiser på loftet mitt, kun en pall med Pepsi Max der..

    ReplyDelete
  4. Hm, nei, jeg menger meg ikke med kjendiser, jeg. *misunnelsen gjør meg lysegrønn*
    :P
    Og det er liksom ikke like mye schwung over at Hilde Hummelvold er herifra... Men jeg kan selvsagt skryte av operasangerinnen Kirsten Flagstad, som kun ble stor stjerne i utlandet og ikke i Norge...så det teller liksom ikke det heller! Kanskje dere blir mer imponert over å høre at vi kanskje skal flytte til samme sted som Gaute Ormåsen er i fra?? Hah, der ble det stille hos dere, tenker jeg! :D

    ReplyDelete
  5. Helene: Jeg jobber på en barneskole (avd for tilpasset opplæring) Og det var artig med Kristian på loftet.. Et par år siden kan du si, den gang han var en luring.

    Elisabeth: pepsi max- ikke så verst det heller, selv om jeg foretrekker cola på loftet mitt.

    Hege A: sier bare WOW igjen jeg!

    ReplyDelete
  6. Har ingen kjendiser på loftet. Men har møtt noen kjendiser.

    ReplyDelete
  7. Ps. Du har kanskje fått dosen awards, men det ligger en hos meg og venter på deg...

    ReplyDelete
  8. Nå har jo jeg giftet meg inn i familien til Jærens største kjendis (utenom Kjartan Salvesen, selvfølgelig), nemlig Kiwi-Bob.
    Han er både på loft og i kjeller stadig vekk..
    :)

    ReplyDelete
  9. Hehe! Så såne er dine kjendisopplevingar ;) Har nokon eg også, i dag passar det vel å seie at eg har sagt hei til Wenche Foss, ein gong ho var i bygda her!

    ReplyDelete
  10. kristian valen kunne vært faren min!!!!

    norsklæreren min lagde og spille i mongoland :) + at eg henge me vinner av mgp junior vinner hver dag.

    ReplyDelete
  11. Har vel sett noen få kjendiser opp gjennom årene..iallfall "lokale"..
    Hiver meg med på følger listen din:)
    God tirsdag!!

    ReplyDelete
  12. Haha! Fantastisk blogg! Jeg følger *smil*

    ReplyDelete
  13. Jeg har vært på TV. Er det kjendis? *fnis*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...