Tuesday, March 22

konkurransetid

Javel,folkens! 
 Da setter vi i gang en  
konkurranse!

Selv om jeg er ganske ny i Blogglandia, har jeg fått med meg 1 ting
At for å henge med i gamet, og bli en del av gjengen så må man enten ha:

- give-aways
-mange ulike typer søte og rare awards
- konkurranser

Og siden jeg ikke liker de to førstnevnte noe sånn spesielt godt, så må det bli den siste.
Og jeg tenkte vi skulle bevege oss inn på emnet 

gresk mytologi



Er du med?

Forresten, lurer på om den blir litt drøy.
Selv om jeg er ekspert på dette emnet, så er det ikke sikkert at dere er det.
 Faktisk neppe.
Men da tar vi det heller enkelt;
Jeg ramser opp en rekke påstander om meg selv der du skal luke ut 5 feil .
På den måten lærer du litt mer om meg også, kjekt for deg det!

Premien er en langhelg på den berømte og fantastiske, vindstille...


Orrestranden.
På Jæren.

Her kan du boltre deg med de innfødte (se bildet), 
og ta lange forfriskende svømmeturer i havet.
Og er du heldig får du kanskje et glimt av en bondekone med 4 barn i sanddynene.


Here we go:
  1. Jeg er avhengig av koffeindrikken Cola
  2. Jeg kan spille Til Elise på piano uten noter
  3. Jeg elsker hvitt
  4. Jeg bruker aldri sminke
  5. Jeg elsker å gå i bikini
  6. Jeg har malt nesten sammenhengende i 15 år
  7. Jeg er livredd kakkerlakker
  8. Jeg er paranoid
  9. Jeg er redd ungdommer
  10. Jeg hater lukten av rødvin
  11. Jeg er opprinnelig fra Østlandet, nærmere bestemt Bærum.
  12. Jeg har mørkebrune øyne og langt hår
  13. Jeg betrakter meg selv som kreativ, men er dårlig til å sy.
  14. Jeg mangler empatiske evner, men kan vise sympati
  15. Jeg har en vannvittig fantasi som følge av altfor mange skrekkfilmer i tenårene
  16. Jeg elsker å kjøre buss
  17. Jeg bruker nesten bare bluser.
  18. Jeg elsker technomusikk på høyt volum. 
  19. Jeg synes norske menn er en smule kjedelige  
  20. Jeg suser rundt i en mørkegrå Audi A4, og liker ikke fartshumper.

Lykke til!

30 comments:

  1. Quiz er gøy! Morsommere enn awards, og nesten like stas som givvavei;)
    Jeg kommer gjerne til Jæren, men å plukke ut fem feil, da...?
    Okei: Bikini. Hvem trives i bikini? Den er feil.
    Men alt her kan jo stemme eller evt være feil...
    Men tipper disse er gale: 5,8,9,17, 18

    ReplyDelete
  2. 1, 4, 9, 10, 16 er feil!
    Tipper jeg.
    Ja, få folket til Jærens strender!
    Vi står med åpne armer,-her har du allerede bilde av Bondens åpne arm...
    :)

    ReplyDelete
  3. gosh, her var det mye feil gitt!

    ReplyDelete
  4. 2,3,4,5,14

    Hehe.. Det her var lett! Ehm..

    ReplyDelete
  5. Gresk mytolegi kan jeg ingenting om, men tippe på disse påstandene kan jeg alltids.
    Tipper 1, 5, 10, 16 og 18.

    ReplyDelete
  6. gosh, mye feil enda her gitt.. men Divamamma har en viktig riktig!

    ReplyDelete
  7. Jasså, så det er lov å tippe flere ganger da altså? 1, 2, 5, 10 og 14 da. He he, sånn kan vi holde på i evighet, tror jeg.

    ReplyDelete
  8. gosh, jeg sprekker nesten av latter her jeg sitter! men Elisabeth, nå klarte du jammen meg 1 riktig! kjør på!

    ReplyDelete
  9. 4,5,8,9 og............fader, tror verken du bruker bluser eller elsker buss! men siste- 17 da.


    Hihi, kjekk quiz!

    ReplyDelete
  10. men hva i all verden har det med gresk mytologi å gjøre? Og er jeg nødt å boltre med den innfødte der?? Iiiik

    ReplyDelete
  11. Jeg tipper på 4,8,11,16,19 hehe

    ReplyDelete
  12. Alexia: ja, du er nødt å boltre deg. Sorry! sånn er det her på vestlandet.. jaja..2 riktige!

    ReplyDelete
  13. sorry feil til Elisabeth, du har 2 riktige du også! går helt i surr her, hvem er jeg egentlig..hmm?

    ReplyDelete
  14. 2 riktige på Alexandra;o) hvem klarer 3?

    ReplyDelete
  15. Ooooo, kan jeg tippe igjen?
    Regner med jeg hadde alle feil feil tidligere, så...7, 8, 11, 15, 19 er feil!
    ?
    :)

    ReplyDelete
  16. Bondekona: der fikk du jammenmeg alle feil gitt! Første gang hadde du 2 riktige! vanskelig det her..:o)

    ReplyDelete
  17. Okei, er det på denne måten du vil ha det!
    Hva med 4, 10,16,19 og 20!

    ReplyDelete
  18. For en fin blogg (Stavanger her og!).
    Jeg tar en råsjans, og tipper at følgende påstander er riv, ruskande galne:
    18, 16, 9, 5 og 12.

    uansett..ha en super dag, og kikk gjerne innom bloggen min en dag du har lyst og tid.
    Tuddelu!

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Jeg ombestemte meg... prøver igjen og håper at det er ok ;)

    5,11,14,19,20, Hvordan gikk det? :)

    ReplyDelete
  21. Pia: 2 riktige! juhuu!du kommer deg!

    ReplyDelete
  22. Alexandra: 2 riktige,flink! tenk litt på nr 11.. :o)

    ReplyDelete
  23. ..gleder meg til fasiten kommer, jeg! ;-)
    Til spørsmålet ditt; Storhaug.

    ReplyDelete
  24. Artig! :-) Jeg prøver meg på 8,12, 14, 16 og 19. :-) Nå er jeg spent...

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  25. 7, 10, 13, 14, 20

    Noen av disse rektige æ?

    Inger

    ReplyDelete
  26. 4,5,12,14 og 16?

    Nå må vi vel få fasiten snart vel....;)

    ReplyDelete
  27. Fasiten kommer i kveld, kan ikke sitte her på jobb og blogge! ;o)

    ReplyDelete
  28. Storesøss kaster seg inn - men detta va vanskeligt gitt! Kan det være: 4,5, 9, 12 og 16? :?))

    ReplyDelete
  29. 4,8,9,16,17

    Jeg tror jeg er ute å svømmer på det store havet, for her er det vill gjetting!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...