Friday, March 25

lykken er...


.... å stå opp til og åpne et kjøleskap  
stappfullt av fantastiske barnetegninger (utenpå vel å merke)...



......og å bli tatt i mot av en tavle som lyser opp med sine kunstverk
som forestiller... (mor i huset?)




.....å endelig ha funnet et jentebarnbursdagsgave, der en av tingene 
faktisk er HelloKitty-fri.




....at minstemann endelig er i gang med middagen.
Og at det ikke er posesuppe igjen.
Good boy.

..og ikke minst å oppdage noen nydelige ord fra noen som står mitt hjerte kjært.
Blinkende på skjermen.. Foran meg.
Smelt.


For en lykkens dag.  Sol og glede.




Jeg er ikke typen som skryter.
Jeg er en beskjeden, mild og nikkende person som bare gir, uten å forvente noe tilbake.
( kremt..)
Men jeg kan ikke la dette passere i stillhet, 
bare for å opprettholde min standhaftige og kuule profil.
Da vil jeg virke utakknemlig!
Og det ryktet vil jeg ikke ha hengende på meg.


Så tusen hjertelig takk til..



og 


....som gjorde bidro til å gjøre dagen min til et 
skinnende stort smil!


 I retur får dere lykkebringere denne..
(lytt lytt!)

8 comments:

  1. Hei på deg...du, vet ikke om det er min maskin det er noe riv, ruskande gale med, men klikk i dette innlegget ditt på HENRIETTE. Hvor kommer DU da?

    ReplyDelete
  2. Takk! der var det jammen en feil gitt! Liker ikke feil! takk for at du ga beskjed, har ordnet det nå;o)

    ReplyDelete
  3. Puh..da var det ikke meg! hehe.. Natta! ;-)

    ReplyDelete
  4. OH WHAT A BEAUTIFUL MORNING!!!! (PLUSTREPLUSTRE)

    ReplyDelete
  5. så herlig!!!! og så fortjent! ha en fin helg du også, klem!

    ReplyDelete
  6. Så bra! Og flott dekorert kjøleskap!
    Takk for sang :)

    ReplyDelete
  7. Høres ut som om du har en flotters dag!! :-)

    ReplyDelete
  8. Selveste Pia gråter av lykke.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...