Thursday, March 10

Stavangerfilm...


....er noe av det beste jeg vet!
Denne gang har jeg og min kjære søster kost oss med nok en glimrende film forfattet
av Stavangers egen Tore Renberg. Dette er oppfølgeren til  Mannen som elsket Yngve 
Man kan ikke annet enn å le..nyte musikken...og ikke minst skuespillet til yndige  
Amina Eleonora (flott navn!)
(som spiller hovedpersonens 7-årige ukjente datter, Charlotte Isabel)
Hun spiller så overbevisende og sørgmodig at det nesten gjør vondt å se.
Bare henne er god nok grunn til å se filmen! 






Stavangerfilm på sitt beste.
Anbefales!
 

Har du sett filmen? 
Og er du som meg,fan av filmer fra ditt hjemmemiljø?
 

6 comments:

  1. Denne filmen har jeg ikke sett, men har veldig lyst... :o)
    Dusty aubergin er NYYYYYDELIG! Og Leah har biler og blåe klær i skjønn forening med dukker og kjoler. Siden vi skal ha en gutt nå håper jeg å fortsette trenden vi har nå.
    Les gjerne min kommentar på Divamammas lukkede blogg, der står litt jeg gjerne vi si deg også, men som jeg forbeholder den lukkede.. :o)

    ReplyDelete
  2. Maren: Spennende! Og les gjerne et svar jeg gir i kommentarene under innlegget mitt om kjønnsroller (pretty in pink), det kan være litt oppklarende. Men egentlig tror jeg du er så smart at du forstår symbolbruken her.. ;o)

    ReplyDelete
  3. Denne har jeg ikke sett enda, men den står absolutt på lista over filmer jeg ønsker å se.

    ReplyDelete
  4. Feelgoodmovie! - og en touch av alvor - men vi humret hele filmen gjennom nesten - kjekt med film! klms søs :)

    ReplyDelete
  5. Så vidt jeg vet eksisterer det ikke en enste film fra vårt hjemmemiljø, til tross for at vi bor ved (hevder jeg) den riktige sida og flotteste byen ved Mjøsa! Derimot har Knut Faldbakken skrevet flere krimbøker med handling herifra, og de anbefaler jeg gjerne videre!

    ReplyDelete
  6. Å, jeg gleder meg sånn til å se den filmen!
    Bøkene er slukt, første filmen er i eie, og jeg elsker alt.
    Selvfølgelig kjekt når man kjenner igjen steder osv i bok og film. Synes jeg, da.
    :)
    God helg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...