Monday, March 28

thank you

Himmel og hav, hav og himmel!
Nå blir jeg svimmel.
 Og dagen er reddet. 

På grunn av  
  og 
herlige Frk.Virrum


Takk skal dere ha !


Jeg er ikke så god på å forstå hva alle disse utmerkelsene o.l  innebærer, men hvis jeg har forstått det riktig så er det slik at med awarden fra Frk.Virrum så følger det et krav om å fortelle 8 fakta om seg selv..?!

Jeg elsker jo rett og slett å fortelle sannheter om meg selv, 
(for det har det jo ikke vært nok av i den senere tid..)
så here we go:

  1. Jeg elsker tulipaner, og når tulipan-sesongen er over blir jeg litt mutt og lei.
  2. Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, enkelte rotekopper mener jeg er noe hysterisk i forhold til dette. Ikke enig.
  3. Jeg er et B-menneske, som liker meg oppe om natta når alle sover, og huset er stille-stille.
  4. Jeg liker å ha det ryddig i garasjen, men noen roter det alltid til for meg.
  5. Jeg liker å spille på pianoet vårt i stua. Da får jeg fred i sjelen. Spiller ca 1 gang i året..
  6. Jeg må høre techno på fullt volum på I-poden min når jeg maler, ellers blir resultatet misslykket.
  7. Jeg liker ikke å gå ute i mørket alene, da slår paranoian inn for fullt.
  8. Jeg er nok kompleks ja, og en smule perfeksjonistisk, og blir nok aldri helt fornøyd.
I retur får dere lykkebringere denne:


Sorry, jeg søkte på You're beautiful , og fant denne ved en feiltakelse. 
Laughing out loud!!!!

7 comments:

  1. Gratulerer med award! :D
    Velfortjent, det er alltid så koselig og morsomt å lese her inne hos deg!

    ReplyDelete
  2. Jeg ler høyt for meg selv her...fantastisk sang! Og du har absolutt rett,vi har mange likheter...er til tider svært besatt av støv på hjernen og perfeksjonistiske trekk jeg og...jf.like barn som leker best,vet du! Vi får leke en dag,vil gjerne se hva tecnoen tryller fram i deg! Og,tulipan er også min yndling. Rart. Ha en super kveld,rare du....

    ReplyDelete
  3. Snasen James Blunt-versjon.
    Og jeg ser jo dine glede når du får awards, så nå vet jeg hvem jeg alltid skal sende dem videre til.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Grattis med award! Glassene er kjøpt på Ikea, kun 39kr for 6 stk! Litt av et kupp;)

    ReplyDelete
  6. mamma, den videoen va ikje løyen i det heile tatt...du har litt dårlig humor kjære deg

    ReplyDelete
  7. Gratulerer med award :) Ser vi har noen likhetstrekk ;) spesielt nummer 1, 2, 3, og 8… Mange kjente fjes fra Stavanger her, liker spesielt godt Kristian Valen ღ Jeg har møtt en del kjendiser opp gjennom årene ja, men det var den gangen jeg var ung, og bodde i Oslo ;) Ønsker deg en flott tirsdag, og uke… Klem fra Mette

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...