Friday, April 1

april april

Først og fremst, beklager den sterke ordbruken i forrige innlegg.
Jeg ble rett og slett bare forferdet, litt kvalm og nesten agressiv da jeg fylte bensin på tanken i går kveld, 
og snudde meg og så de lysende sifferene.

Men etter en skål med dette...


Nei, det er ikke briten som har tegnet kremhjerte. Det er meg.

Her løpes det rundt og lures.
Noen tror vi er teite nok til å gå på 
både rosa elefanter i hagen  (som om vi har stor nok hage)
Og grønne meitemark inni nesa.

Og,nei, det er ikke briten som løper rundt.
Her er jeg fra en fest i fjor. Eneste rosa elefant jeg noensinne har sett.

April april!
Endelig er du snart over.
Har du blitt lurt?
Eller ligger du og sover?

11 comments:

  1. Sikkert lurt. Uten å vite. (kabelsatan; det gillade jag!)

    ReplyDelete
  2. Nope. Nekter å la meg lure.

    ReplyDelete
  3. Har ikke blitt lurt og det er egentlig litt kjedelig...

    ReplyDelete
  4. Kabelsatan er jo det grove kallenavnet til Kaptein Sabeltann!!!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Eva: ja, jeg vet! men tror du de andre vet? ;o)

    ReplyDelete
  7. Ingen som har lurt meg i dag heller! Kjedelige greier...
    Jordbær så DEILIG ut! Sitter her og venter på at fjortissen skal hentes fra byen, enda hun er hos pappa denne uken... Men pappa kunne ikke hente (denne gangen) heller, for han er ute på fest! Jada - glad jeg er skilt fra den fysakken! Puh, der fikk vi ut litt steam også, gitt!

    Ha en fiiin fredagskveld!

    Klem

    ReplyDelete
  8. Hehe, jeg lurte mannen med en positiv graviditets test jeg hadde liggende. Da ble det fart på'n opp av senga gitt. I og med at vi har 2 veldig tette, så er det ikke akkurat det vi ønsker oss nå :)

    ReplyDelete
  9. Nei, ingen lurer meg, jeg lover!
    Her ligger alle sammen og sover.
    Alle barna unntatt oss voksne,
    som tror vi må sitte oppe å visne
    til midnatt fordi det er helgekveld.
    Som om barna bryr seg om det i morgen likevel..?
    God natt.

    ReplyDelete
  10. Jeg ble lurt hehe
    Teite Nils Arne, men til gjengjeld så gikk Mathias og Mamma også på den spøken....
    Kine gikk på rosa elefant på jord bare som en opplysning :P
    Hun begrunnet det med at det var jo sirkus her i går... hehe godt poeng.

    ReplyDelete
  11. Jeg vet hvem kabelsatan er, og jeg tror Eva (divamamma) har lurt oss med de ti tingene vi ikke viste om henne...!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...