Monday, April 11

BloggeOscar

Den kuuuleste dama jeg vet om, nemlig 
har gitt meg en award.
Og som alle vet stopper de her.
(moahhahahahhah)

Men lig takk Abitshy!


Ukas BloggeOscar går derfor til deg Abitshy!
Han er helt forpliktelsesfri, og passer sikkert fint på peishylla.
 Send meg adressen din, så skal jeg overekke den personlig på døra hos deg. 


Har du lyst på en BloggeOscar?
 Jeg kommer fra nå av til å dele denne staselige prisen personlig på døra til noen som: 

A Mangler ordbekreftelse på bloggen sin B. Legger trofast igjen spor etter seg
C. Sender meg varme tanker på sengekanten E. Lager en konfirmasjonssang for meg
F. Linker meg minst 7 ganger i uka G. Stryker bunadskjortene mine
D. Retter selvangivelsen min I. Deler middagstips med meg
 J. Rydder garasjen for meg K. Lager et dikt om meg  
M. Lærer meg alfabetet
  
Eventuelt,en av dem.

25 comments:

  1. Jeg ser at jeg smyger meg inn i ca halvparten av disse kriteriene, men sier allikevel nei takk..
    :O

    (eller...kan jo sette den på peishylla uansett.
    Hvis du synes jeg fortjener den)

    ReplyDelete
  2. Nei, enten må en gi vekk sånn skikkelig, eller så må en beholde selv.

    Kan ikke forvente at folk frivillig skal komme å hente "skrotet"... ;)

    Det er jo langt fra like gå å TA en utfordring som det er å FÅ en....

    Du fjortjente din altså, bare så det er sagt. ;)

    ReplyDelete
  3. bare så det er sagt, den er finere i virkeligheten.

    ReplyDelete
  4. Tror den er din, for evig jeg..hehe...grattis, ta godt vare på den!

    ReplyDelete
  5. Jeg elsker awards! Og jeg oppfyller alle kriterier!

    ReplyDelete
  6. Altså, kunne jo fått til både det eine og det andre, men føler nesten eg må bli meir kjend med deg før eg kastar meg ut i eit Whitbite-dikt;) For du skjøna vel at eg ikkje snakka om garasjerydding...;) Grattis til dagens mottakar i alle fall!

    ReplyDelete
  7. Siven: det er ikke en utfordring, det er en award.. ;o)
    Pia: jeg visste det!
    Røsslyng: du kjenner meg -godt nok.

    ReplyDelete
  8. Siven: du er meg ei gåte;o)

    ReplyDelete
  9. Tror det må være noe av det snilleste noen har sagt på lenge. ;)

    ReplyDelete
  10. Rakk dessverre ikke lese innlegget så aner ikke hva det er snakk om,hihi. Skulle gjerne vist dere bildene av den 7 dager gamle babyen, men må nesten ha tillatelse av foreldrene.... Får se om de etter hvert syns det er greit,de ble i alle fall veldig fornøyde:) En venninne venter hvert øyeblikk,så da blir det litt mer knipsing,øving. Gøy! Har du bildene du tok på bloggen? Nattaklem

    ReplyDelete
  11. Sv: ja, bildene jeg tok finner du i blogg-arkivet under oktober. Til høyre her, under live traffic-tingen;o) men jeg er bare en amatør..med ett kamera jeg ikke har satt meg inn i enda..

    ReplyDelete
  12. whitebite, du mangler h på lista di.

    så tror det ble meg som vant igjen. Eh.....unntatt bunadskjortene- ellers gjør jeg alt! haha!

    men synes du fortjener den sjøl

    ReplyDelete
  13. og mangler L

    og jeg har en grusom vane med å rette på andre

    ReplyDelete
  14. Alexia: jeg har ikke plass. Den er DIGER. Jeg tror kanskje du må få den..

    ReplyDelete
  15. Alexia igjen: takk! jeg er like nøye selv, så jeg setter pris på hjelpen!

    ReplyDelete
  16. Har ikke peishylle... har pelletsovn jeg, eller pelletskamin heter det vel, det høres litt finere ut :)

    ReplyDelete
  17. Hvilken Oscar! Vi to er forresten ganske like, tror vi er sånn ca de to eneste i blogglandia som kan kunsten å sette møkkete bestikk i maskinen:)

    ReplyDelete
  18. whitebite, det er bra, ikke alle som takler flisespikkeri....egentlig trodde jeg du gjorde det med vilje! hehe! Unnskyld!

    ReplyDelete
  19. Surresilje; endelig en likesinnet, fornuftig tvillingsjel!
    Alexia: kankskje det muligens var litt bevisst ja..?
    Mormor: Pelletskamin går greit det også!

    ReplyDelete
  20. Takkar! Rull ut den raude løper, så skal eg mure meg peishylle :))

    ReplyDelete
  21. Shy B: der var du endelig! puh.. Trodde du ble sur? (et av mine paranoide greier) Rød løper er fint -liker ikke bli skitten under sålene.

    ReplyDelete
  22. Hehehe... Nei, det var vel fra sånn ca. 17 - 21 egentlig. Og det var en graviditet som stoppet galskapen her også. Fredag og lørdag HVER helg, hvordan ORKET vi liksom? :-D

    Men nå frister det igjen, kan ikke HUSKE sist jeg var på fest, men tror det var i november en gang...

    Ok, hvis det holder at jeg sender deg noen varme tanker på sengekanten, så fortjener jeg han Oscar også. :-D

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  23. Jenny: godt å høre at NOEN ønsker Oscar! Og enig, kjenner partysuget jeg også en gang i blant.. der jeg står og bretter tøy.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...