Tuesday, April 5

bloggfavoritt

Fine Frk.Virrum har igjen gitt meg oppmerksomhet, 
og jeg takker og smiler,
og blir nesten litt flau..

Awarden Bloggfavoritt går ut på å omtale 3 av sine bloggfavoritter,
og begrunne hvorfor de er dine favoritter.
 En skal egentlig gjenfortelle omtalen en har mottatt på sin egen blogg, men..
For meg blir det for flaut. Er du interessert kan du heller klikke deg inn hos Frk.Virrum.

Men igjen Frk.Virrum, tusen lig takk!

Jeg synes det er vanskelig å velge ut kun tre favoritter..
Jeg har flere jeg har blitt glad i. Og mange jeg besøker daglig.
Men her er noen som har truffet meg rett i  hjertet..


Skjønne Henriette skriver om livet som bondekone på Jæren, om kreative prosjekter, 
hverdagslige hendelser, barn og bondemann.
Hun er flink til å dikte og rime, og har en uselvhøytidelig tone i innleggene sine.
Jeg falt pladask for Henriettes blogg etter første møte.
Så forvirrende og sprudlende glad i deg bondekona!

Får denne tilbake! (hehe, var ikke det lurt?)
Fordi hun er absolutt blitt en av mine favoritter. Og vi bor i samme by (♥)
Hun er ganske ny for meg, men jeg har allerede funnet ut at vi har mange likhetstrekk.
Og som kjent, like barn leker best!
Frk Virrum har et godt språk og treffer ofte blink med tema som en gjerne går rundt og undrer seg på..
Håper vi  møtes en dag på gata Frk.Virrum! Da blir jeg glad!



Søte Ingvild med bloggen mali-mo, kjenner nok de fleste til etterhvert.
Jeg har fulgt denne bloggen lenge, og er forelsket i de stemningsfulle og harmoniske 
bildene hun tar. Hun skriver hovedsakelig om oppussing av sitt gamle nostalgiske hus, 
hvor hun er svært bevisst på å ivareta husets gamle sjarm og egenart. Noe jeg liker.
Og for dem som ikke visste det..
Jeg elsker gamle hus.

 

 Vær så jublende god!

Good night, sleep tight.
Don't let the bedbugs bite.

...og til alle dere i denne listen --->
Her er dere av gode grunner!

17 comments:

  1. Her er ho i gang med hjerter og awards og det hele! Nå mangler vi bare en giveaway;)

    ReplyDelete
  2. haha..ja du Pia,du Pia du får sagt det!
    dette var kanskje ikke helt meg.. men jeg må jo takke;o) -og for en gangs skyld følge "forpliktelsene" som følger det man så takknemlig får. Men noen giveaway blir det aldri!

    ReplyDelete
  3. tusen takk!
    Nå ble jeg så glad og rørt at jeg ikke klarer å dikte engang.
    ♥ (nå smeller også jeg til med et hjerte)
    ♥♥♥(og tre)
    God natt, søte du.

    ReplyDelete
  4. ♥♥♥ tilbake!
    åhh! dette vil ingen ende ta;o)

    ReplyDelete
  5. ..forresten så later jeg som om jeg ikke så at du var glad i meg tidligere, men ikke er det nå lenger..
    NÅ skal jeg gå og gråte meg i søvn.
    Av både lykke og sorg.

    ReplyDelete
  6. ai ai ai!! så du så det!! jaja det er jo sant..♥ men jeg er sånn en vinglepetter! og alltid redd for å gjøre for mye ut av det gode..for sånt kan nemlig skremme folk bort;o) og det vil jeg jo ikke!! kanskje jeg skal føre det på igjen? hvem vet.. Vil jo ikke ha noe av at du gråter deg i søvn min kjære♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Grætis med awardkg fin-fine blogger du trekker fram. Her kunne det stått et fint hjerte, men det klarer jeg ikke på iPaden, er vel en Apps jeg ikke har, så du får nøye deg med denne :-)

    ReplyDelete
  8. Herremin......grætis og awardkg, hva er det?

    ReplyDelete
  9. awardkugalskap? nei, ikke vet jeg. Takk likevel;o)

    ReplyDelete
  10. og forresten: ♥♥♥-og en til slutt: ♥

    ReplyDelete
  11. Ja..om vi møtes på gata, da blir jeg glad også! Bærer herved alltid en rød rose bak øret, så ser du ei sånn ei på en rusletur i byen, må du hukke tak i meg! ;-)

    ReplyDelete
  12. Men..bare så du vet det, det stopper her, ikke mer awardser og sånt nå. Ferdig, stopp. ;-)

    ReplyDelete
  13. Frk.Virrum: ja, himmel og hav -nå får det være nok! ikke godt for selvtilliten dette her;o)
    og egentlig så må jeg holde meg til mine prinsippfaste prinsipper..

    Alexia: takk!

    ReplyDelete
  14. Ahh...solen skinner igjen .

    ReplyDelete
  15. Jeg blir veldig glad for prisutdeliger jeg, hjerter ingen hindring ;) Men jeg interiørblogger jo jeg da (bli ved din lest), selv om det i dt siste er mer hastverks-stemnings-bilder fra huset enn de store prosjektene liksom (men hvem kan ha prosjekter med FREMDRIFT hele tiden...nei...).

    Ha en knallfin torsdag!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...