Friday, April 1

vår og sånt

 Ein fin dag i mars såg eg snøklokker stå
med bjeller så kvite og fine.
Då tenkte eg, då trudde eg at no var det vår
og kasta bort dei gamle skia mine.
Men vinteren, ja vinteren den kalde
kvite vinteren var enno like kald

Ein fin dag i april såg eg seljetre stå
med gåsungar mjuke og fine.
Då tenkte eg, då trudde eg at no var det vår
og kasta av dei varme kleda mine.
Men vinteren ja vinteren den kalde
kvite vinteren var enno like kald.

Ein fin dag i mai såg eg løvetann stå
med gullkroner lyse og fine.
Då tenkte eg, då visste eg at no var det vår
og kasta alle sorgene mine.
For vinteren ja vinteren den kalde
kvite vinteren var ikkje meir å sjå.



 
Denne nydelige vårsangen synger vi hver vår sammen med barna på jobb.
Ikke like lett å treffe de høyeste tonene.. 
Men gosh så vakkert!

Ikke Sant?

7 comments:

  1. Åh, den er superfin!! No veit eg kva eg kjem til å nynna på i morgon ;)

    ReplyDelete
  2. Å takk og takk og takk igjen! Det var en fantastisk nydelig sang jeg aldri har hørt før! Gåsehud (eller høneskinn som dere sikkert sier) og en tåre i øyekroken ble en fin start på en tåkete dag i Østfold! Go' hælj!

    ReplyDelete
  3. Ja den var fiiin! Men vanskelig på de høye tonene ja.....
    så herlig snutt! Aldri hørt den før!

    Ha en superlørdag!

    ReplyDelete
  4. Merkelig nok ingen som synes det er særlig vakkert når jeg synger..
    Jaja, nydelig sang.
    :)

    ReplyDelete
  5. Dette var høye toner og en flott sang!

    ReplyDelete
  6. Eg har forresten piano-notar til den om du er interessert;) Sånn oss pianistar i mellom...

    ReplyDelete
  7. sv: Ja, eg spelar, og huskar du kommenterte ein stad at du gjorde det og. Den twilight-songen har eg ikkje, men om du er ute etter akkordane, finn du dei ganske garantert på chordie.com :) Om du sender meg mail på diktfordagen@hotmail.com, kan eg i alle fall prøva å få sendt deg notane til denne her, om eg får scannaren til!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...