Friday, April 8

endelig ...

 ..fredag!

Noen skal kanskje bake?
Noen skal kanskje spise kake?

 Hva vet vel jeg?
Hva skal du egentlig?

 Men en ting jeg vet er at selv om  jeg kanskje ikke er så flink til å bake,
 så er det en ting jeg ihvertfall er flink til..


Å bake sandkaker.
Og i dag på jobb bakte jeg en.


Og ikke nok med det.
Jeg bakte to.


Og tror du ikke jeg bakte tre.


Og fire til og med.


Det stoppet ved fem.
Da ringte klokka, og alle skyndet seg hjem.

Slenger til slutt ved en typisk fredagspartysang.
Den  du høre.
Ikke prøv å snik deg unna.


Så skal jeg kaste meg på vinen.
Eller..?

God fredag alle mine herlige!

13 comments:

  1. Kjære, vakre vene, som du står på med denne bakinga! :-D Flink er du! Hehe... Og joda, jeg hørte på sangen. :-)

    I dag skal vi bare slappe av, for lørdag og søndag blir aktive!

    God helg!
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  2. Næmen helledussen så flink du er til å bake sandkaker!
    Nå vet jeg hvem jeg skal spørre om å bidra
    ved neste sandkasseparty!

    Kos deg i vinen!
    Skulle alle få i dag?..

    ReplyDelete
  3. Flott bakings, så helt sikkert ikke merkelig ut at en voksen dame tok bilder av sandbaksten sin. Hi hi. Ha en herlig kveld

    ReplyDelete
  4. så søtt......

    vin deg i kasten whitebite- god helg!

    ReplyDelete
  5. Du verden, du kan virkelig dette med bakst.

    ReplyDelete
  6. Herlig innlegg, herlig bilder, herlig tekst, herlig dukkehjem ! En vittig blogg. God helg og nyt vinen :-)

    ReplyDelete
  7. Jenny: flink jente.
    Anja: koselig ja, og enda koseligere med dere i kveld. Sov godt♥
    Bondekona: du får ikke vin, men du kan få en sandkake til konfen..?
    Elisabeth: voksen?!
    Alexia: god helg, ta deg en vin eller to du også vel..
    Pia: takk jeg vet
    G-A: velkommen☻

    ReplyDelete
  8. Nei sandkaker er ikkje for kven som helst...Dette kan du!

    ReplyDelete
  9. Eg har jo lagt deg til som følger! Men hadde ikkje trykka på dei rette knappene så du dukka opp på følger-lista mi. Nå gjer du det!!
    Fantastiske sandkaker! Blir vi invitert på blogg-party med sandkaker snart??

    ReplyDelete
  10. I was there! Seie eg bare! Eg va der når Abel - meget pinlig berørt - måtte synga Tore Tang igjen.... D va knall! klms søs :)

    ReplyDelete
  11. Jeg har av en eller annen grunn gått å sunget på Tore Tang i de siste uke, selv etter en nydelig konsertopplevelse, var det Tore Tang jeg hadde på hjernen...! :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...