Wednesday, April 20

endelig..

...påskeferie!
Sola skinner, temperaturen er god og..
vi tar ferie
 Vi skal tilbringe tiden både ved sjøen, og til fjells.


Bagen er ferdig pakket.
 Og inneholder noe så spennende som..


...påske-egget mitt!
(ok da, det er kanskje ikke helt mitt..)


Natascha..


 Hekletøyet mitt.
Ja tenk! Jeg kan hekle!
(ihvertfall fastmasker)


...min elskede Iphone som også er en  vidunderlig Ipod.



Og jeg tror jeg slenger med meg denne gladgutten også.



God påske til alle mine skjønne lesere!

16 comments:

  1. God Påske!

    Så ut som en godt planlagt en......

    ReplyDelete
  2. God påskeferie! Flink du er som kan hekle, der har jeg noen manglende kunnskaper...
    Påskeklem fra Østfold sendes over!

    ReplyDelete
  3. Flott innhold i den veska altså! :-)

    Fortsatt god påske til deg og dine, kos dere masse!
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  4. God påske til deg også:)Kos deg og slappe av med familien:)Klem

    ReplyDelete
  5. Goood påske, god ferie, og kom snart tilbake!!! :D

    Så fin veske, forresten!

    Påskeklem

    ReplyDelete
  6. Ser ut som at du har fått med deg det viktigste:)
    Ønsker deg og dine en rigktig god påske og god tur,
    klem fra Hanne

    ReplyDelete
  7. God påske til deg! Du blogger vel via iPhonen i påska ;)

    ReplyDelete
  8. Herlige interiørbloggerinna mi!
    Ha en god tur,
    ikke bry deg et sekund om andre stakkarer som ikke har hytte å reise til..

    ReplyDelete
  9. God påske!!!

    Her blir det KOSEPÅSKE hjemme med toåring i full trass, flatpakket terassemøblement og utleste krimbøker.

    ;-)

    ReplyDelete
  10. Ha en superduper påske, og nei, merkelig nok så jeg ikke for meg at du heklet?? Men klart du gjør det! Lærer du bort også? Kos dere til fjells og til sjøs, og med påskegodt i lassevis! Klem!

    ReplyDelete
  11. Må du ha en herlig påske!! Ser ut for at du har pakket særs klokt om man vil ha en superfin påskeferie!!
    Klem Lokki

    ReplyDelete
  12. Iphone er mitt liv, omtrent!! Og god påske til deg også :-))

    ReplyDelete
  13. takketakk! den lette jeg leeeenge etter!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...