Thursday, April 28

Har du hilst på..


...Charlie?




...og  lillesøsteren Lola?



 Som sammen utgjør Charlie og Lola?


Du kan treffe dem på NRK super hver ukedagsmorning rundt kl.0800.

Jeg liker Charlie og Lola. 
Dagen blir liksom ikke helt den samme uten.
  Og du har ikke sånn tilfeldigvis lagt merke til..


...det uberkuule og sjarmerende hjemmet til søskenparet?


...alle de diggbare tapetene?


...alle de artige detaljene?


..og ikke minst de matchende putene?


Det blir liksom aldri like fancy hos f.eks. Albert og pappaen.
Her står tiden stille. Den stoppet en gang rundt 1985.
Men hva vet vel alenefedre om interiørstyling?


Er det ikke utrolig hva noen legger merke til en tidlig morning
mens man sluker frokosten, og egentlig skulle ha vært avgårde til barnehage og jobb for
sånn cirka...5 minutter siden?

Jovisst.
Men er man interiørblogger, så er man interiørblogger.

Er du også slik at du legger merke til artige eller snodige (interiør-)detaljer på Barne-TV?

6 comments:

  1. Må nok svara nei på siste spørsmål.. Er meir songane som festar seg hjå meg;) Men er einig: Charlie og Lola likar me!!

    ReplyDelete
  2. He he, nei. ☺ Lenge siden jeg har sett C&L, men nei, jeg har aldri lagt merke til tapeten.....men så er jeg ingen interiørblogger heller..

    ReplyDelete
  3. He he, jeg har heller ikke lagt merke til interiøret der....

    ReplyDelete
  4. Joda, akkurat Charlie og Lola har jeg også notert meg. Vi ser hver morgen, minsten og jeg.
    Jeg husker også at Pernille og Mr. Nelson hadde litt av det samme..ordentlige møbler og tapet mikset inn i bildene... Ellers er det utrolig hva jeg legger merke til, jeg er forferdelig opptatt av detaljer, og det er vel lite jeg ikke reflekterer over..djevel ligger som sagt i detaljene, vet du! :-)

    ReplyDelete
  5. Jo, det er faktisk akkurat slik jeg legger merke til, og når det sies høyt blir jeg nok sett på som litt spesiell! Godt det er flere av oss :o)

    ReplyDelete
  6. Maren: å være spesiell, er jo bare spesielt!
    spesielt fint, spør du meg;o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...