Tuesday, April 26

hverdagstirsdag

Så var det tirsdag, og påskeslutt.
Egentlig er jeg ganske glad i tirsdagen.
Av en eller annen merkelig grunn.
Jeg tror det kan ha noe med at mandagen er over,
og at vi er et hakk nærmere helga.
Hverdagen er ihvertfall her igjen, og det betyr..


...at påskepynt må ryddes bort.
Sukk..


...at "lekser" må utføres.


...at senger må res opp.


Eller..
I allefall dekke over saker.


 ...og at middag må lages.
Noe sier meg at vi kanskje bør ha potetmiddag snart..?

Hvilken hverdagsukedag liker du best egentlig(utenom fredag)?

Fy flate, for et dønn kjedelig hverdagsinnlegg. Sorry folkens. kan ikke skylde på annet enn at jeg faktisk er...syk.

14 comments:

  1. Torsdag, torsdag, torsdag! Da starter nesten helga. Jeg er oppe lenger bare fordi jeg vet at fredagen er så nær, så nær!

    ReplyDelete
  2. Enig med Surresilje..torsdag! Så nærme favorittdagen man kan komme, som selvsagt er fredag.. Da er uka på hell, og helga nærmer seg.
    I dag har jeg jaggu vært effektiv, godt med en planleggingsdag innimellom!!! :-)

    ReplyDelete
  3. ja torsdag her og faktisk! Da er det pasta til middag, det er klubbdagen, det er dagen ungene skal til pappan sin (puh) det er ikke no på tv, ingen aktiviteter , det er dagen vi kan finne på litt andre ting men pleier gjøre ingenting.....

    og du spiser visst like sjelden poteter til middag som oss....de blir sånn hos meg og nemlig!

    Masse bra innlegg du har hatt i det siste whitebite!

    Klem fra meg!

    ReplyDelete
  4. Egentlig onsdag.
    Hvis ikke vaskedama har vært der en torsdag; da er det torsdag. Men helst onsdag. Midt i uka. Forhåpentligvis er kroppen passe hvilt etter fredag-mandag med hardkjør, og de mellomste er i barnehagen. Så avslutter de dagen med idrettsskolen. OG snart er det helg.
    :)

    ReplyDelete
  5. Jeg får si torsdag. Lag potetmos.

    ReplyDelete
  6. ..du, de potetene der gror jo ut bein, snart stikker de av og så er du kvitt de...

    ReplyDelete
  7. frk V: det er nettopp det jeg tenkte..

    ReplyDelete
  8. haha..ja,sitter her og leker litt;o)

    ReplyDelete
  9. Stilig header! Eg likar i grunn godt tirdag eg. Men det er nok fordi eg har vore heimeværande ei stund, og gler meg til husmorssåpeseriane som er då;)

    ReplyDelete
  10. Jeg er mest fan av tisdag selv..:O))Klem kathrin

    ReplyDelete
  11. Jeg har ikke samme helgefølelse som andre pga at jeg jobber noen helger. Men liker mandag godt, ihvertfall de mandagene jeg har fri :-)

    Potetbåter?

    ReplyDelete
  12. Hvis jeg ikke får velge fredag, så vil jeg velge meg søndag! Den dagen er butikkene stengt, og vi finner på noe sammen... Søndager holdes fortsatt litt hellige her. Og ganske mange av søndagene er vi faktisk inviter i søndagsmiddag :o)

    God bedring kjære venn, å være syk er ingen stas i disse vår tider, da man bare har lyst til å gå ut!

    ReplyDelete
  13. Takk,kjære Maren! Nei, det er ikke mye stas å være syk når sola skinner og himmelen er blå..
    Snufs.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...