Wednesday, April 27

hvilken blogger er du?

Jeg er jo en interiørblogger.
Eller..forresten. 
 Det var i allefall slik det hele startet. 

Jeg har tross alt både et par Green Gate-kopper, noen sinkhus
og en gjeng kaniner fra Maileg. 

Og! jeg kan hekle.
  
det sier seg i grunnen selv.



Jeg har imidlertid  ingen Kitchen Aid som lyser opp kjøkkenbenken,
og heller ingen spesielle husmor-evner.
 Hos oss er det 5-åringen som er flinkest til å lage mat.
Og det sier jo litt.

 Jeg gidder heller ikke ha et stylet hus til enhver tid
bare for å få tatt noen idylliske bilder av vårt meget vakre hjem.
 (kremt..)
Jeg og sentralstøvsugeren er nemlig ikke gode venner.


Så dermed kan jeg vel ikke annet enn å late som.
Ligge på latsiden, og late som...

..at jeg er en interiørblogger.

Men muligens jeg heller er..
..en fjasete interiørmammablogger?
Kanskje det er det jeg er..?

Jeg vet at det finnes både mammabloggere, hverdagsbloggere, poetbloggere,
fjasebloggere, og interiørbloggere innom hos meg.
Av en eller annen grunn (hmmmm...?)

Og jeg er så jublende glad for å ha et variert publikum!
 
      Men hvilken type blogger vil du selv kalle deg?            

30 comments:

  1. Jeg er alt. Bortsett fra håndarbeidsblogger.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med ny header!
    Spør du meg, så spør eg deg... Vet ikke helt, kanskje hverdags-foto-mamma-filosofiskblogger??

    ReplyDelete
  3. Alt- og ingentingblogger. Hverdagsblogger blir det vel da. Fjaseblogger?

    Fin ny header. Likte den andre godt også jeg.. :D

    ReplyDelete
  4. Jeg vil kalle meg en mammablogger / hverdagsblogger. Wow, jeg skvatt når jeg trykte meg inn på siden din. En stooor kanin som kikket så forferdelig på meg.

    ReplyDelete
  5. oi, jeg har ikke peil.. hva synes du jeg er?!

    ReplyDelete
  6. Vi får nå se da..om denne headeren blir værende. Den er mer "meg" - sort of.
    Liker det rent og enkelt.
    Merethe: tja..mammablogger med stil? ;o)

    ReplyDelete
  7. Fine, fine kaninen! Likte han der han lå i avslappet positur med armene under hodet! :D

    Jeg er vel en mammablogger, ispedd andre håpløsheter.

    Og jeg skjønte da at du ikke vifter truende med noen kniv, kan du skjønne!! ;o)
    Egg er bra våpen, i så fall. Kan anbefales! Sendte et bløtkokt ett etter eks-mannen i vill frustrasjon. Veldig lekkert, ettersom jeg bommet, og gul eggeplomme raaaaant nedover veggen. Og hvem tror du måtte vaske det??!! ARGH! Håper var at det skulle stikke eggeskallrester ut av øya på`n! (Der ser du, jeg HAR morderiske tendenser!)

    ReplyDelete
  8. kakeblogger og mamma/alt blogger ;)

    p.s har ikkje peng på mobilen, ring meg ;)

    ReplyDelete
  9. Haha, lurte nett på kva eg var, men ser at du har funne det ut for meg;) Eller har du mange poetbloggarar innom? Jaja, litt kvardagsbloggar er eg òg kanskje... Det vil eg i grunn påstå at du er òg, var vel kanskje det einaste som mangla?? ;)

    ReplyDelete
  10. jeg er bare trendy jeg

    du veit, 4 unger.....mammabloging=urtrendy

    ReplyDelete
  11. Hey! Kor i svarte er interiør-headeren din?? Eg likar å følge eit par interiørbloggar.... ;)
    Men ok då, den derre kanina var kul. Eg har ingen kaniner. Hadde aldri høyrt om Maileg før eg flytta inn i Blogglandia.
    For eg er ein seriøs bloggar som set politisk viktige saker på dagsorden, så det så!!!

    ReplyDelete
  12. ShyB: headeren er dumpa.. men innholdet blir det samme. Puh!?
    Jeg fant Maileg sine kaniner leeenge før alle andre. Lenge før Blogglandia eksisterte, faktisk!
    Og enig, du har alltid en viktig sak på dagsorden!

    ReplyDelete
  13. og Alexia: du er bare mega-trendy!

    ReplyDelete
  14. Jeg lurer vel egentlig på det selv!Blogger vel litt om alt som opptar meg i hverdagen..Kanskje jeg er en hverdags blogger?(Høres lite fancy ut men)Jeg syns iallefall din blogg er super,uansett åssen type blogg det måtte være:))Ha en fin kveld:)Klem kathrin

    ReplyDelete
  15. Er vel mest en mammablogg, men prøver å få inn litt tull og tøys også med jevne mellomrom. Vi skal flytte neste sommer så det blir vel litt interiørblogging også. Ja, så er jeg hekta på hekling, så jeg er vel litt husflidblogger også.
    Jeg ønsker meg en hel famile med Mailegkaniner, jeg, etter jeg begynte å lese bloggen din! Så takk, takk, da har jeg ønskelisten klar til jul!!!

    ReplyDelete
  16. Ja hva slags blogger er jeg??? Aner ikke faktisk. Men mammablogger er jeg vel ikke... selv om jeg har vært innom fødsler, gjelds det? Interiøblogger er jeg heller ikke, selv om jeg har vært innom spikerpistol, gjelds det?
    Veit ikke! Men artig hobby er det i hvert fall!

    ReplyDelete
  17. Mormor: du er jo selvfølgelig en mormor-blogger?!

    ReplyDelete
  18. Jeg er alt og ingenting! Oppsummerer det vel som hverdagsblogg, men det høres jo veldig kjedelig ut....

    ReplyDelete
  19. Takk takk - selvfølgelig er jeg mormor-blogger! Enkelt og greit :)

    ReplyDelete
  20. Min blogg er en blanding av mye rart. Prøver at den skal være uforutsigbar. Jeg blir fort lei blogger som har samme innhold og bilder hele tiden. Jeg liker å bli overrasket.

    Jeg blogger etter mitt humør. Varierer hva og når det blir lagt ut noe! Jeg styrer det hele, min egen lille boble :) Det er hærligt! Og jeg er da så heldig at noen faktisk gidder å titte innom siden min også! Bonus!

    Ps, jeg hadde en maileg kanin som blei rota bort i barnehagen... Tenker på den hver gang jeg er innom siden din... *sukk* du har vel ikke en som søker nytt vertshjem du da? ;) hehe

    ReplyDelete
  21. Jeg er en fotoblogger.
    Hilsen anonym.

    ReplyDelete
  22. Anonym sa...
    Jeg er en interiørblogger.

    ReplyDelete
  23. Anonymous said...
    Jeg er lissom heeelt på rosablogginga!
    Kleeemzzz
    ♥☺♥☻♥☺♥

    ReplyDelete
  24. Tips til anonym: muligens at du har glemt noe..?
    Og jeg tror jeg vet..Du er definitivt den siste- Helt deg lissom..
    Smask fra moi♥♥

    ReplyDelete
  25. Vel, noen interiørblogger er jeg i alle fall ikke, selv om jeg har hvite vegger i hele huset og blomster i en champagnekjøler. Jeg er ikke håndarbeidsblogger selv om jeg har heklet et teppe av bestemorsruter. Ei heller noen matblogger selv om jeg har kitchen aid. Jeg er nok en skikkelig hverdagsøyeblikkmammablogger jeg:)

    ReplyDelete
  26. fjortis/rosablogger, that's me.

    ReplyDelete
  27. Finnes det noe som heter pauseblogger?? Det er vel i alle fall det jeg er nå.. :o) Eller For-Travel-Blogger :o)

    ReplyDelete
  28. For øyeblikket tror jeg at jeg henger meg på Maren over her: pauseblogger!
    Ellers er jeg svært usikker på om jeg kan klare å plassere meg selv i EN eneste kategori. Hrm, når jeg tenker meg om så kan jeg helt klart ikke det.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...