Friday, April 29

I ♥ William

Jeg synes det var gøy jeg.
Høytidelig. Og romantisk.
Å se på prins William&Kate som giftet seg i dag.
Vi fulgte direkte med på stor skjerm på jobb.
Noen tørket tårer og smilte, andre fnøs og var ikke interesserte.

Om monarkiet burde eksistere eller ei kan jo diskuteres, 
men nå er det nå slik at det faktisk eksisterer.
Og kongelige bryllup synes jeg faktisk er litt spennende..
Men ikke slik at jeg hadde ligget i telt en natt for å få en god plass som tilskuer i London..

Synes det er fint når de kongelige endelig finner noen som ønsker
å dele det livet de selv er blitt født inn i.
Et liv, som for meg virker ubegripelig vanskelig på mange måter.

Har alltid likt prins William jeg, han er en flott kar.


Bare se!



Ellers er det ikke bare i London det er en gledens dag.
Jenta mi har hatt sin føste skoledag etter 5 ukers fravær grunnet den horrible kyssesyken.
Jippi 
Og nå er det bevist: Aaaaaltfor mye kyssing er ikke bra!


Ha en strålende fin kongelig fredag!
Hva synes du om kongelige bryllup? Kjolen til Kate? Brudebuketten?
Anything?!

19 comments:

  1. Enig med deg,jeg syns det er flott med bryllupet og felte en liten gledeståre selv.De fleste jenter har jo fra barndommen og eventyrene en drøm om det perfekte bryllup.Så fin en liten prins Wiliam du har,og godt at jenta di har blitt frisk!God helg:)Klem

    ReplyDelete
  2. I loved it ALL! :)) Allerbest det 2dre susset når prinsen rødmet etterpå ;)
    Noen kunne kanskje stasja opp erkebiskopens øyenbryn meeen ellers var det jammen flott ja! :) go helg! klms søs :)

    ReplyDelete
  3. Deler dine meninger om kongelig bryllup! :o) Ikke i telt, men sånn stas! Kjolen var vakker (men for tradisjonell for meg); bruden var guddommelig og William sjarmerende og herlig! :o) God inspirasjon for oss som planlegger bryllup selv! ;o)

    ReplyDelete
  4. Synes det er like stas som når vanlige, dødelige mennesker gifter seg. Rørende, vakkert og herlig.
    Jeg synes det er flott med kongelige, men bruker ikke mye lese/tittetid på dem, nei.
    ;)

    ReplyDelete
  5. Jeg måtte smugkikke litt jeg også, takk og lov at VG sendte direkte;-) Jeg synes dette er stort jeg, jeg er monarkist på min hals og elsker de pompøse tradisjonene som følger med et kongehus. Kjolen var vakker, bruden var nydelig, prinsen sjarmerende - en flott sermoni.

    Men den engelske prinsen har ikke noe å stille opp med mot din prins - skjønningen med egen krone og greier, det hadde ikke han andre:) Tenker det var godt for jenta di å komme seg ut og i gang igjen, å være inne er oppskrytt;-)

    Ha ei fin helg
    klem Hanne

    ReplyDelete
  6. vi satt på skolen og fulgte med fra kl 10.........veldig spent på kysset som skulle komme kl 14.32 ;)

    og jo, det var vakkert. Og fint å se at det virket så ekte det mellom dem. Kjolen var fin, buketten var fin, (men kunne godt vært større syntes jeg da)

    og mest av alt så synes jeg det paret virker som 2 veldig sympatiske mennesker. Ja til monarki. Vi trenger litt glamoooor så barna våre kan ha prinse- og prinsessedrømmer vel.

    Din prins er forresten kjempesøt, skjønner du ikke vil bytte han!

    Og kjekt datteren din er bra- ha en fin kveld! ♥

    ReplyDelete
  7. Nydelig kjole, liten litt blek bukett og litt stiv seremoni. Men for et liv, jeg ville ikke ha gjort det.

    ReplyDelete
  8. Ja, jeg har så masse å skrive om bryllupet at jeg faktisk ikke kan gjøre det i en kommentar.

    ReplyDelete
  9. Vakker prins du har!!! Og prinsesse!!!
    Jeg satt ikke klistra til skjermen, men jeg likte absolutt det jeg så! Nydelig kjole og perfekt brudebukett i mine øyne. Heller monarki enn å skifte president i hytt og pine syns nå jeg.

    Go' hælj fra meg til deg! Og takk for kompliment og takk i lige måde! (like måte??) Hva i all verden heter det tru?

    ReplyDelete
  10. Jeg synes det er flott å se på. Fikk ikke sett så mye som jeg ville pga jeg var på sykehuset med ungene. Men har fått med meg litt i etterkant da :)

    Jeg synes kjolen var nydelig til henne, men ikke en kjole jeg hadde valgt selv. Buketten var enkel men allikevel pen. Også synes jeg Harry og William burde byttet uniform, for den William bar synes jg ikke var noe pen :)

    ReplyDelete
  11. ..hmm..har visst gått glipp av noe? Har ikke sett bryllupet, kjolen eller noe..og er helt ærlig ikke så opptatt av de kongelige eller bryllup sånn generelt..er det lov å si på en dag som dette, tro? :-)

    ReplyDelete
  12. Bryllup er jo koselig, men jeg tar ikke helt av. Og jeg hadde aldri ligget i telt for å stå langs løypa og få et glimt av de nygifte.

    Overraska over at kjolen var såpass blondebefefent, trærne i kirka var kult (om du ikke er allergiker), men brudebuketten var litt stusselig - det var min dom.

    ReplyDelete
  13. blondebefengt....altså full av blonder.

    ReplyDelete
  14. Fantastisk bryllup, vakker kjole og nyyydelig brud ♥ Og en staut og flott Prins, tipper de kommer til og leve lykkelig i alle sine dager ja...

    Så skjønn din Prins William var ♥ Herlig!
    Og en skjønn datter har du og, godt og høre hun er frisk fra klinesyken;))

    Ha en finfin helg;))

    Klem Line

    ReplyDelete
  15. Eg og koste meg med å kikka, sjølv om det ikkje ser slik ut i dagens dikt;) Men sakna litt fleire tårer frå brudeparet og gjestane... Blir ikkje så rørt sjølv, om ingen andre er det;)

    ReplyDelete
  16. Jeg stusset også over det samme som Røsslyng - er det ikke lov å vise følelser om man er i kongelig bryllup?? Skulle også ønske hun hadde en brudebukett med litt mer schwung, men elegant var hun åkkesom!
    Men... disse to brødrene... De kunne nesten ikke vært mer ulike, utseendemessig! Og Harry ligner jammen svært på denne ridelæreren til Diana! Det er lov å nevne det, eller... ;o)

    ReplyDelete
  17. Alt var fantastisk, kaken, kjolen, og presten som hørtes ut som mr bean ;)
    Ha en flott lørdag ;)

    ReplyDelete
  18. ja, haha Anja! det tenkte jeg også! (Mr.Bean) hoho.

    ReplyDelete
  19. Kaken?? hmm.. den fikk ikke jeg sett..
    Selv synes jeg at bruden kunne hatt litt mer krøller og volum i håret, en litt mer spennende kjole, og en penere brudebukett..
    (ikke nådig, jeg vet) men det betyr jo ingenting, sånn egentlig;o)
    Og man kunne merke at dette er et par som har vært sammen leeenge.. bare litt rødming og fnising, ingen tårer. Tror dette er en bra match.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...