Sunday, April 3

inspirasjon

 I går fikk jeg et spørsmål jeg gjerne ville ha.
 Skjønne Maren spurte nemlig: hvor tar du det fra?


Ja, for jeg skjønner jo at dere lurer.
Hvor kommer det fra?
Alt det rare som bobler oppe i mitt hode,
og som ramler ut så bra (kremt..)

Men det er jo så enkelt, og..


jeg tror nok du har sett ham



 Ludde

Min inspiasjonskilde nummer 1

Ludde er kuul.
Jeg digger Ludde (ungdomsuttrykk).
Ludde har fine utrykk i ansiktet sitt, han gjør mye rart.
Ludde har mange sære, men kuule venner.





Hvem eller hva er din inspirasjonskilde?

12 comments:

  1. Jeg tror du må være som Ludde...slik du her beskriver han. Du er ei artig skrue det hadde vært gøy å møtt live. Jeg har sagt det før, og kan godt gjenta meg, jeg lurer også på hvor du tar det fra..alle disse tankene, ideene...digger deg!
    Min inspirasjon..hmm..det får jeg tenke litt på, er for impulsstyrt til alltid ha det klart for meg, skjønner du, inspireres av ting som skjer rundt meg, rare ting, irriterende ting..digresjoner osv. Ha en superduper søndag, juuuhuuu..sola skinner og det er varmt ute!

    ReplyDelete
  2. Ja, Ludde er super!
    Mye inspirasjon å hente der.
    Tror nok jeg får mest inspirasjon fra ungene, Bonden og hverdagslivet generelt. Og så har jeg noen ganger litt for mye kreativitet som bobler i kroppen. Mer enn jeg får gjort noe med.
    :)

    ReplyDelete
  3. Ludde er kul og morsom, det er sikkert!

    ReplyDelete
  4. Å Ludde var herlig! Han kjenner jeg ikke så godt, er nok for gammal jeg da kanskje...
    Takk for kjempekoselige ord hos meg! Det er så artig å finne blogger man virkelig liker og som gir glede! Du skriver så artig og har din egen stil, det likær jeg!
    Hva som inspirerer meg er vel hverdagslige ting jeg opplever og som jeg har opplevd for lenge siden. De dukker mer og mer opp. Må nok være alder'n (selv om jeg ennå ikke er 80, ikke 70, og ikke 60 heller!)
    Go' søndag!

    ReplyDelete
  5. Jeg får lyst til å svare Sauen Shaun.

    ReplyDelete
  6. veldig enkelt for meg som stort sett bare siterer ungene mine da......

    men så blir jeg inspirert av deg også whitebite, faktisk!

    Ha en kjempefin søndag!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ha ha, ja, Ludde er en fin fyr:)

    ReplyDelete
  10. Frk Virrum: Jeg er nok ikke helt som Ludde, men skulle ønske det! Takk for fine ord!

    ReplyDelete
  11. Åh! Tusen takk for linkingen! Det setter jeg stor pris på! :o)

    Ludde er KUL! (nok et ungdomsuttrykk!)
    Jeg har ikke en spesifikk ting som inspirerer meg, men det som lever rundt meg er grobunn til mye.. :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...