Saturday, April 9

lørdagsrealisme


Herlighet.
 Her har vi  tulipaner i alle regnbuens farger, svampe-Bob ruller over skjermen
og lørdagsfreden kan i grunnen bare komme.


Duggfriske tulipaner..
 

..på en strykefri blondeduk.


  Eller..(kremt..hark..host host)
Vi er kanskje ikke helt klare for helg.
Og hvem har forsynt seg med nesten halve soloflaska?
 Og er det ikke utrolig hva en skittentøykurv kan romme??



...og  hva man kan finne i en lillebrors lomme.
 Har lørdagsfreden kommet til deg? 
Eller er det bånn gass som vanlig?

13 comments:

  1. ♥5§5!UUıM55!♥??♥♥?♥
    Ha ha, nå tror du vel jeg har blitt gal, men det er dette som kommer fram når jeg trykker Fn Alt L. Altså hjerter en gang i blant, men også mye annet. Ja, ja
    Lørdagsfred? Nei, dessverre. Hektisk helg på programmet. Men god helg!

    ReplyDelete
  2. Minsten og Jeg har nettopp stått opp,barne tv og kaffe...ro. skikkelig ro. Og sånn har jeg bestemt at dagen skal fortsette i dag,uten noen store spell. Rolig helt til vi tusler ned til naboen på hadetbra-fest. Da er det slutt på roligheten... ha en super dag lille du! Sympatibretter tøy med deg her jeg sitter...og min haug er myyye større enn din!

    ReplyDelete
  3. Jeg har satt mine 2 stappfulle klesbrettingskurver bak en hylle, for jeg skal på loppemarked på Bryne!

    Og mine duker må være strykefri eneten de vil eller ikke.
    God lørdag!!!
    :)

    ReplyDelete
  4. Vakre tulipaner og herlig lommerusk :)
    Her er det vakre Gamlebyen som skal inntas, med frimarked, gode venninner, sol og kafé, og kanskje det blir ei linerle å se?? Kameraet i lomma ja!

    Go' lørdag!

    ReplyDelete
  5. Slik interiørblogging kan eg like!! Og så skulle eg då ha klina til med hjerter....men fn, alt og L vil ikkje.....???

    ReplyDelete
  6. ♥♥♥♥♥

    takk for du lærte meg det whitebite!

    å så så liten skittentøyskurv du har- mine er dobbelt så store og oversvømmet- men det er lørdag så de skal få flomme litt til mens vi stikker i svømmehallen


    ha en finfin helg! ♥

    ReplyDelete
  7. ups liten feil..det heter vel rettere sagt klesbrettingskurv ja. Som Bondekona påpeker. jaja samma det.

    ReplyDelete
  8. og! jeg tror jeg vet hva dere gjør feil ifht hjertekunst (♥) Du må trykke fn, så Alt og så L. Ikke samtidig!! men en etter en, slik at tastene til slutt er nede samtidig.. Prøv igjen!

    ReplyDelete
  9. ..bilvask og alt? Du er effektiv i dag, skjønner jeg! :-) Vi tuslet til byen, men fikk knapt kjøpt litt lørdagsgodt..hadde gått fra lommeboken hjemme. Så sparte vi de pengene! Ha en fin løardagskveld, hva enn du måtte finne på! :-)

    ReplyDelete
  10. Du kaller innlegget dette innlegget "herlighet"...
    jeg har bladd meg gjennom litt hos deg og har lyst til å bare si: "Å SALIGHET!!!!"

    En blogg etter mitt hjerte!!
    Trykker på følgeknappen uten snev av anger og smerte!

    Kommer tilbake hit for alvor og mye moro,
    tenker jeg stikker innom igjen alt i måra.

    (morgen, på min dialekt hihi)

    Lørdagskveldsklem fra

    ~elin~

    ReplyDelete
  11. Er nok litt bånn gass her ja, men det er kosegass;)) Vi har jobbet ute med og rydde og vaske litt, har blitt så koselig så ♥ Og lillesnuppa toppa det hele da hun kom hjem fra lørdagsgodisshopping på prix og hadde kjøpt påskeliljer til mamma'n sin, som hun satte i en krukke på terrassen! Herlig!!!

    Og du, jeg tror nesten jeg slår det i klesvsk altså, hauen er SVÆR!!!
    Og hahaa, utrolig hva man finner i slike tøffegutt-lommer;))

    Klem Line

    ReplyDelete
  12. Her skjønte jeg at jeg kan like meg, da jeg så brettekurven. Jeg gjøv løs på to sånne før leggetid ikveld. Dødskjedelig!!! Så fin blogg du har. Jeg valgte meg Stavanger å bo i, da vi skulle velge.... Men tilfeldigheter ville det anderledes. Nå er vi stuck med barndomshjemmet t mannen og mer oppussing enn hva som er bra for oss. Men vi har solrik og kjempestor hage! Har hatt 2 artige år i familie-studentbyen på Madla. Herlighet;) Jeg elsker Stavanger! Later Gator

    ReplyDelete
  13. Jeg har hatt superhelg, uten PC og bare glemt resten av verden. Vært Maren, mamma, venninne og kjæreste, og bare lagt vekk studenttilværelsen! Magisk! Helt til nå.. Framlegg i PED i morgen, så da er det bare å brette opp armene igjen.. :o) Håper du også har hatt en like fin helg!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...