Saturday, April 30

Kommunikasjon..

..er sannelig ikke enkelt!
Men superviktig.

Jeg og min kjære er definitivt ikke gift.
Men vi lever definitivt sammen.
Og da er det viktig å kunne kommunisere på et eller annet vis.

Min samboende mann (som er britisk)synes kommunikasjon kan være litt vanskelig,og finner derfor av og til alternative måter å kommunisere på.. 

F.eks via håndarbeid..
Her strøket og rammet inn.
Er det mulig liksom??

Men..

Vi har jo selvfølgelig også stadige diskusjoner angående 
rydding og renhold.
Men det er jo helt naturlig i alle velfungerende hjem.
Både diskusjoner og renhold.

Men jeg kan da for f..iller brodere jeg også.
Hvis det er sånn han vil ha det!
Her på svensk.

...ok?
Lurer på om vi kanskje burde å begynne å kommunisere på en mindre tungvint måte..hmm..tja?

Hvordan kommuniserer din kjære i det daglige?
Er han/hun flink?

18 comments:

  1. Imponert over syferdigheter og fantasi, men kanskje en litt tungvindt måte å kommunisere på? :-)

    ReplyDelete
  2. Hehehehe... Såå morsom du er ! Nå om dagen benytter vi oss av røyksignaler, siden vi ALDRI omgås lenger.

    ReplyDelete
  3. Her kjenner jeg meg igjen!Maser og nager om at jeg må gjøre alt om igjen etter samboers innsats..han har en tendens til og støvsuge litt her og der og litt oppafor gulvet!??glemte visst badet og den ytterste gangen?Pytt pytt inget stress for en mann..Tar det i morra..hahaha ja hva annet kan en gjøre:O))Så morsomme broderier!En kreativ måte og få sagt ting på:O)))Genialt!go klem

    ReplyDelete
  4. Våre post-it lapper blekner jo i forhold til denne kreative kommunikasjonen, men tar det ikke litt lang tid;-)

    ReplyDelete
  5. Fyrst talespråk, med teiknspråk, til slutt oppnås kontakt via sms!

    ReplyDelete
  6. Hehe :) Genialt :))
    Prøver den verbale kommunikasjonen i hverdagen, men er også innom broderiene vi også ;)

    ReplyDelete
  7. Herlig håndarbeide.
    Litt tungvint måte å kommunisere på?
    Eller?..

    ReplyDelete
  8. Vi snakker heller ikke sammen - kun korssting.

    ReplyDelete
  9. Holder oss til mail, vi. Da kan vi slenge på en smiley eller noe sånn, så mildner det stemningen litt! ;o)

    ReplyDelete
  10. Haha!! Helt nydelig! Kos med kommentar inne hos meg. Blir ikke enig med meg sjøl ang. den brudebuketten ass. *gnir meg i hue*

    ReplyDelete
  11. Hahaha! Du kan vere stolt av mannen din på syfronten i alle fall:) På husarbeidsfronten er han nok ikkje den einaste som kvir seg litt...

    ReplyDelete
  12. ...snakke sammen...må vi det, også???

    ReplyDelete
  13. sukk, sorry to say it but: jepp!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. facebook er fin å kommunisere med ekser på. eller sms. fritt for smileys.

    ReplyDelete
  16. haha, helt FANTASTISK! : )) guu' som jeg ler nå : ) Digger det!

    ReplyDelete
  17. Broderi er definitivt ikke gubbens sterkeste side, men vi har ofte fokus på kommunikasjon. I perioder vi glemmer å ha fokus, blir vi minnet om vår slapphet igjennom økt konfliktnivå... :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...