Monday, April 11

Visste du..


..at jeg egentlig, innerst der inne er en 
Interiørblogger?

Nei, det var det jeg tenkte.
Men det var i allefall slik det startet..
Jeg oppdaget vel ganske kjapt egentlig at det ble litt kjedelig.
Så du burde ikke la deg villede av den idylliske headeren..

Men vi kan jo prøve igjen.
Så la oss starte ved å ta en titt inne på..


...lillebrors rom.
Vi lister oss stille inn.



Her står en seilbåt, laget av Den gode feen, 
i vinduskarmen.

Idyllen er til å ta og føle på.



 En retroslange ligger og kveiler seg på et bord.
Kjøpt i en av Københavns mange smale bakgater.
Ssssss....



Og der stopper idyllen.

Og noen må ha en alvorsprat med noen.


Er dine søte små/store flinke til å rydde på rommet sitt?
Og burde jeg kanskje holde meg til fjaseblogging?

15 comments:

  1. Jeg mener altså, helt sånn personlig, atte liksom.... fjaseblogging er gøy, altså. Men tullete interiørblogging er ikke så verst det heller. ;)

    I dag har jeg konkuranse med meg selv om hvor mange skrivefeil en kan presse inn....

    ReplyDelete
  2. Kan ikke du komme til meg og lage interiørblogg heller? Om hvordan det EGENTLIG ser ut i de 1000 hjem.... ikke den promillen du representerer ;)) klms søs!

    ReplyDelete
  3. Mannen min svevde lykkelig rundt i den tro at hans lillesnille 1 1/2-åring for alltid kom til å være like glad i å plukke opp ting, og ristet oppgitt på hodet over mine to som da var 10 og 12/13. Han suger fortsatt på den bitre pastillen, for å si det sånn! 5-åringen nå trenger NØYAKTIG 1,5 minutt før både rommet hennes og stuen er BOMBET etter hennes ankomst... Så nei, de her i huset er ikke spesielt flinke til å rydde etter seg. Ikke moren heller, om sant skal sies, men min kjære legger nok press på meg til at jeg har forbedret meg en smule... Slitsomt å være gift med et ordensmenneske, gitt! :D

    Ellers synes jeg du gjør deg BÅDE som interiør/hverdags og fjaseblogger, jeg altså! :D

    ReplyDelete
  4. interiør og fjaseblogging! Ja takk begge deler ;)

    ReplyDelete
  5. Begge deler sier jeg også! Og takk og lov at du har normale barn - herlig rom, sånn skal det se ut :)

    ReplyDelete
  6. Hva du snakker om. Det er jo vei helt bort til senga jo.

    Ellers syns jeg du har noen herlig fjasete interiørinnlegg innimellom- og den kanina i headeren din bare elsker jeg, så du kan det der med hva som er estetisk og vakkert. Og så er du morsom! Så jatakk begge deler, fortsett som du gjør!

    Og se whitebite
    ♥♥♥♥♥

    nå kan jeg og det

    Ha en kjempefin mandag!

    ReplyDelete
  7. Elsker lillebror sitt rom, helt nydelig :D

    ReplyDelete
  8. Helt nydelig rom.
    Hadde også tenkt å ta omvisning på barnas rom i dag, men får spare det til en annen dag.
    ;)
    Du tar da noen lekre bilder som får alt til å se lekkert ut, også et bomba gutterom..

    Liker miksen din, jeg.
    Herlig fjas og lekre bilder som enhver interiørblogg kan misunne deg.

    ReplyDelete
  9. Ja takk begge deler sier jeg også :D

    Og nå har jeg til og med fjernet den ordbekreftelsesirriterendesaken på bloggen min... da ble du vel fornøyd??? ;)))

    ReplyDelete
  10. Hohoho, herlig innlegg! Godt at det er sånn til flere.. Vi prøver å ha det som en del av kveldsrutinen, at vi rydder rommet sammen med Leah. Da blir det gjort og vi greier å holde ca orden.. (far er ikke like nøyaktig som mor) Men det er vel ikke poenget heller. Poenget er at hun skal lære å ta vare på tingene sine, og kanskje det etterhvert går litt automatisk og uten hjelp fra mor og far!?

    ReplyDelete
  11. Så morsom og flott blogg du har!Legger meg til som følger og ønsker deg en flott mandagskveld:)Mvh kathrin

    ReplyDelete
  12. Helene: fornøyd? JA!
    og takk for alle fine kommentarer. Da sier vi begge deler, eller en underlig miks;o)

    ReplyDelete
  13. Syns du Lillebrors rom var ille?? Da skulle du sett rommet til Storebror her i huset... Jeg tror der er daglige bombenedslag inne hos han, og det er så ille at jeg forventer at noe levende skal komme ut fra haugen av skittentøy, rot og skrot. Og det er ikke tull engang! Igår telte vi opp 8 store håndklær + alt annet skittentøy, 7 glass, 1 krus, 3 tallerkener og ei skål.. Hos han finner du ingen sti frem mot senga. Jeg tror han står i døråpningen og tar sats når han skal legge seg om kvelden. Om han ikke det gjør, må han kalles litt av en eventyrer som våger seg over gulvet. Jeg forventer som sagt at noe levende oppholder seg der inne...
    Lillesøsteren hans syns ikke det såg så ille ut, så det sier gjerne litt om hvor flinke mine er til å rydde etter seg ;)

    Syns bloggen din er kjempefin og sier som Hr.Brumm; ja takk, begge deler!

    ReplyDelete
  14. Herlig! :-D

    ...jada, jeg er innom igjen jeg, vet du. Er på vei til posten for å melde flytting hit.. men måtte stoppe på for å si:

    Liker liker liker at du har lagt deg til som følger hos meg.. det er ikke for mange av dem for å si det sånn!

    :-) Thank U.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...