Thursday, May 26

fresh air


Det er herlig å traske seg en tur i skogen innimellom.
Det er så frisk luft i skogen.
Frisk, frisk luft.
Og det er herlig.
Men av og til..
 Blir det kanskje litt vel mye frisk luft.
Og jeg ser ting jeg ikke vet om jeg virkelig ser.


Som for eksempel skilt.
Som sier noe om bumpende tigergutter.
Jeg trekker litt mer frisk luft, 
så kommer han muligens bumpende frem.


Jeg myser oppover treet, helt til jeg ser himmelen.
Ingen ugler å skue.
Ingen hus i toppen.
Til tross for dype åndedrag fulle av frisk luft.


Kikker bak treet.
Ingen Tussi. 
Nesten litt skuffet.
Sukker tungt, og frisk luft strømmer ut av lungene.


Sure, tenker jeg på dette punktet.


Aha.
Dette forklarer jo litt.

Som at.
Frisk luft ikke nødvendigvis trenger være så forvirrende likevel.
Får du nok frisk luft? Eller er du bare forvirret? 

17 comments:

  1. Jeg BOR i frisk luft,
    og ser stadig rare ting.
    Helt sikkert en sammenheng.
    :*

    ReplyDelete
  2. Å, nå fikk jeg en ide til jeg begynner å jobbe igjen etter permisjon! Jobber i barnehage, og det er alltid gøy å lage diverse spor i skogen som vi kan utforske :)
    Så lenge jeg er i permisjon får jeg ikke nok frisk luft - da er jeg nok mer forvirret... Permisjonsmodus setter sitt preg på hodet.

    ReplyDelete
  3. helt forvirret jeg.........

    Hilsen Guri (i Fjøset??)

    ReplyDelete
  4. Hvor i all verdens land fant du hundremeterskogen? Der skulle jeg gjerne vært.

    Eller....du ER kanskje en av dem?? Sånn egentlig? Hæh?

    Hm....kan vi heretter bare kalle deg....Ugla?

    :-D

    Jeg får nok frisk luft, eller kanskje litt for mye av det gode til tider.. trigger min morbide fantasi, tror jeg. :-D

    Ha en fin dag, i eller utenfor hundremeterskogen.

    ReplyDelete
  5. Hehe :)
    Tror jeg får sånn passe frisk luft jeg, men er likevel forvirret:D
    Ja takk begge deler??

    ReplyDelete
  6. Forvirret, bor jo i eksos byen med ekstremt dårlig luft ;) Så forvirring og tull er vanlig :)

    ReplyDelete
  7. Totalt forvirret. Alltid.
    Hvor er Hundremeterskogen, altså utenfor bøkenes verden??????

    ReplyDelete
  8. Kun forvirret, men har skogen rett utenfor døra, så jeg vet lufta er der et sted:O)

    ReplyDelete
  9. Vart litt forvirra no...
    Finnst hundremeterskogen der nede med deg??
    Og kvar eg Nasse Nøff og co??

    ReplyDelete
  10. Frk.Virrum: Hundremeterskogen er på Madlamark. Bodd her et helt liv nesten -uten å ha hørt om den. Ganske forvirrende.

    ReplyDelete
  11. Shy B: tja, si det? Det var det som var så forvirrende. Og litt frustrerende.

    ReplyDelete
  12. Og ja, det er HER Hundremeterskogen ligger.

    ReplyDelete
  13. Ååååå - jeg visste ikke at du bodde i Hundremeterskogen! Hils Ole Brumm ♥

    ReplyDelete
  14. Glemte å si at jeg er forvirra noen ganger ja, men det går som regel over!

    ReplyDelete
  15. Så genialt! Kor er dette? Fekk lyst å ta meg ein tur i denne skogen!

    Eg går til og frå skulen kvar dag - ca 1. time til saman, pluss at eg generelt elskar å gå tur i naturen. SÅ ja, får mykje frisk luft. Litt mindre no når eg er sjuk, men.

    Kan tru dei underlegaste tring sjølv om ein pustar klart, ja! :)

    ReplyDelete
  16. Så gøy med sånne opplegg! Men synd det ikke var noen ekte nasse der da.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...