Monday, May 9

en award eller to..

Jadda.
Noen har gjort det igjen.
Gitt meg en sårt trengende award. 
Eller to.
Eller.. hvor mange var det nå igjen, 
mon tro?


Bondekona er tydeligvis veldig glad i meg.
Jeg tolker det ihvertfall slik.
Og det er gjensidig.
Og bare derfor.
Tar jeg imot. 


Og se!
Jeg  blåser såpeboblehjerter til deg Bondekona!
Og svarer raskt på spørsmålene som fulgte med:
1.Begge
2.Ingen av delene
3.Niks
4.Øhh?
5.Twilight
6.Tulips
7.Det har ingen noe med
8.Stockholm
9.Pretty woman
10.T&H

Håper dette sa dere mye. Og gir dere litt glede.
Dere kan jo gjette spørsmålene, så blir det enda mer givende.
Hege Aida, the not so perfect mum, whos actually a pretty perfect mum,
 har også gitt meg en award-tingeling.
Og jippi, ingen spørsmål eller forpliktelser!
Jeg tolker det ihvertfall slik. 
Jeg liker det du skriver om meg Hege Aida. Det er akkurat slik jeg vil fremstå.
Hurra, og takk!


Jeg sender denne videre til noen av mine kjære som virkelig fortjener den, 
og som jeg har falt for.








You are amazing
Derfor får dere høre min favorittsang.
Jeg vet du helst ville hatt Mr.Saxobeat Alexia. Men den finner du lengre ned.
Enjoyyyy!

13 comments:

  1. Ojojoj! Tek du faktisk IMOT awardar no? Og sender vidare til blant andre meg?? Dette var nesten for mykje på ein gong;) Men absolutt kjekt! Hjarteleg tusen takk, eg blir jo så glad eg! Og ekstra glad no når eg er ekstra trøtt og svimete;) Finst det C-menneske? Klem<3

    ReplyDelete
  2. ja, man må jo ta i mot..hehe. Kan ikke være uhøflig. Og så finnes det så fine mennesker der ute. Som sier så mye fint. og jeg blir jo glad. Selv om jeg fremdeles ikke er glad i award-hysteriet.. Ja, det lurer jeg på også her jeg sitter i nattemørket, og skal opp snart;o) Vel fortjent! klem♥

    ReplyDelete
  3. Fint løst! :D Og godt fortjent! :D

    ReplyDelete
  4. Grattis med awarder! ;-)

    Ha en fin dag.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med award!!

    Legger meg til som følger, her var det mange gøye og fine innlegg!!

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  6. Vet du..

    at..
    nettopp såpebobler

    ..er omtrent
    det
    vakreste jeg vet?

    ReplyDelete
  7. Grattis med awarder, de er velfortjent :-)

    ReplyDelete
  8. Ops, gløymte å seie som dei andre, gratulerer og vel fortjent! Det seier litt om kor trøytt eg var:) Og awardar kan vel diskuterast opp og ned og i mente, men det er uansett kjekt å bli sett pris på ja:) Skal sjå om eg får mekka saman eit nytt awarddikt etter kvart... Ha ein fin dag!

    ReplyDelete
  9. Gratulerer! Jeg veit de egentlige spørsmåla, men sier dem ikke bort!
    Skikkelig imponert over dine såpebobler altså - ♥-såpebobler. For det ER deg på bildet vel? Og det ER du som blåser så fine bobler??

    ReplyDelete
  10. Gratulerer med award! Vart ikkje mykje klok på svara nei, men artig å lese var det lell :)

    ReplyDelete
  11. Ååå nå ble jeg glad! Tusen tusen takk!

    Finne fram såpebobler her også for å feire!

    Og lyst å sende den rett tilbake til deg- jeg har falt for deg også!



    P.S. Mr Saxobeat har snuppa mi fått fullstendig på hjernen, så hun kom inn til meg halv 4 i morges med laptopen min og mr saxobeat på full guff- det var fin start på dagen det, hehe!


    Ha en riktig fin dag videre whitebite! ♥

    ReplyDelete
  12. og jeg er visst trøtt jeg og- etter å vært oppe siden halv 4- selvfølgelig, gratulerer så masse med awardene, veldig veldig velfortjent!

    ReplyDelete
  13. Hey, award til meg? Jeg tar til meg at jeg er inspirerende og amazing og blir innbilske og vanskelig å leve med resten av kvelden;-) Men litt alvorlig; tusen takk for award, nå ble jeg veldig glad:)

    Gratulerer til deg med dine awards, det er deg vel fortjent Whitebite:)

    Mr. Saxobeat hørtes forresten mye bedre ut etter at det hadde sluttet å ringe i ørene mine (ref pre-tenårings-selskapet på fredag). Nå skal jeg sette meg ned og høre på din favorittsang, enda en gang - tusen takk for award, og ha en strålades kveld.

    Klem fra meg:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...