Saturday, May 14

liquoricelove

Eeny meeny miny moe.
Where did all my liquorice go?


One was spinning, off we go.
Had to catch him with my toe.


One was stolen by a bunny though.
Naughty, naughty should find my bow.


One was trying to escape, hoho.
Had to put him back on row.


One went crying, please let me go!
Sorry, belly says ten more
 Or so.


One found it easier to let go go.
Hanging there made it clearly
He still needs to go.


One went playing hide and seek,hey ho.
At least shameless and happily 
he thought so.


One was eaten by a one-eyed snake, whole and slow.
Shame on it, that's no no,
you know.


Eeny meeny miny moe.
Where the heck did all my liquorice go?

Don't you just l♥ve liquorice?

20 comments:

  1. Jepp.
    Elsker, bare elsker!
    Skal snart kjøpe dagens dose,
    men først i selskap til nydelig 1åring.
    :)

    ReplyDelete
  2. Me toooo! tror jeg må handle inn til kosen ikveld - fikk jysla lyst på! kult innlegg! klms søs :)

    ReplyDelete
  3. Wow, så artige bilder og tekst!! Lakris er en favoritt her også, så det blir kveldens kos etter dette innlegget:O)
    Nyt helga videre, klem fra meg;)

    ReplyDelete
  4. Haha ja me vet du lika lakris ;)

    ReplyDelete
  5. Skjønner at lakris er en hit hos deg, men den smaker shit hos meg.......
    Kos deg du ;)
    Knallfin serie :))

    ReplyDelete
  6. Yes! ♥ Fantastisk bilde- og tekstserie!

    ReplyDelete
  7. KOS! Dog: lakris MÅ vera salt, for min del:)

    ReplyDelete
  8. Hater lakris. Men har en mann som elsker. Lakris, altså.

    ReplyDelete
  9. ja! jeg liker også best SALT lakris, med unntak av disse snurre-ringene da. Men salt er best. Salt salt salt!! mmmmmm...

    ReplyDelete
  10. Anja! ja, jeg vet du vet;o) og filler så dyrt det er nå som du ikke kan gi meg rabatt lengre! (har du forresten begynt å skrive nynorsk?? ☺)

    ReplyDelete
  11. Løøøøøvit, men den må være salt! :-)

    ReplyDelete
  12. Lakrissnurrer mellom tærne, trodde det skulle være lakrisbåter...

    Jeg liker lakris, men jeg er mest gla i søt, myk lakris. Men jeg takker på ingen måte nei til salt lakris heller;-) Alexander liker IKKE lakris, så vi spiser lørdagsgodteri sammen. Han tar fruktgodteriet og jeg tar lakrisen:o)

    Ha en fin kveld, her er det stryking av bunadskjorte som står på tapetet (etter en liten leserunde rundt på bloggene jeg følger først, skal bare - hørt den før;-)
    Klem fra Hanne

    ReplyDelete
  13. JO!

    Jeg har nettopp spist en hel pakke med det nye Salt Lakris strøsselet fra Freia. Helt uten noe til... ;)

    ReplyDelete
  14. what??!! det har ikke jeg hørt om!! høres jo helt himmelsk ut!!

    ReplyDelete
  15. Deilige greier. Regner med det kommer et innlegg om det om ikke lenge. Anbefales på det sterkeste. :D

    ReplyDelete
  16. Å jo da! Så lenge der fins lakris så overlever jeg! Jeg liker best de som er så salte at det nesten gjør vondt, og salmiakklakris. Pulverpadder og rustne spiker er fast inventar i veska.. :o) Lakris er BEST ingen PROTEST!

    ReplyDelete
  17. Hoho, er ikke så ofte inn å titter på bloggen etter kommentarer heller for tiden... :o)Den Fleecen eller windstopperen som det også er, er fra Polarn och Pyret. Koster 495,- Jeg har kjøpt en litt stor annenhvert år, og derfor har den holdt i to sesonger :o)

    ReplyDelete
  18. ja, Maren! det visste jeg! P.O.P-fan som jeg er.. og har tenkt på den år etter år.. kanskje i år??
    Og nå er den kjøpt! akkurat lik Leahs!

    ReplyDelete
  19. Herlig! :o) Det kjøpet kommer du ikke til å angre på :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...