Friday, May 6

mr.saxobeat

For meg finnes det ikke noe bedre enn musikk.
Jeg rett og slett elsker musikk.
Dersom jeg hører fiiin musikk så kan det føles som å innta en ruslignende tilstand.
Og en alkoholfri rus er jo fornuftig,hva?

Jeg svinger fra ytterpunkter som typisk "fjortis"musikk og techno
til eldre britisk munter"punk" (godt påvirket av briten min).
Vanligvis gir det dårlig respons å legge ut musikkvideoer, og jeg liker ikke å få kritikk 
for musikksmaken min. Bare så det er sagt!

Jeg har jo en eksepsjonell musikksmak.
Det hører jeg jo med mine egne ører.

I dag ser jeg at jeg har oppnådd 50 følgere. Juhuu!!
Ikke at jeg egentlig vet poenget med følgere. No offence. 
Så jeg feirer med: 


Selv om jeg er syk, og ligger her og synes synd på meg selv
så stopper ingenting meg fra å svinge meg i lampa
etter fengende (i dette tilfellet rumensk) dansemusikk!
Jeg kunne lagt ut mye verre saker, so just be happy!


Alle må se,danse og le.
For du er vel ikke vanskelig å be(?)

37 comments:

  1. God bedring! (og da var det ikke med musikksmaken jeg mente...:-D)

    ReplyDelete
  2. Akk, akk, ingen lyd hos meg! ARGH! Når jeg for en gangs skyld gidder å klikke på en video, lissom. Men, da blir detjo heller ingen kritikk av din eminente musikksmak, da!

    God bedring til deg, håper du blir frisk i en fei!

    ReplyDelete
  3. God bedring! Du må skynde deg å bli frisk!!!
    Musikksmaken din er nok flott - det er min også!
    Men denne var ikke helt i blinken for meg, det innrømmer jeg ;) Men jeg hører ofte sånn musikk, har fremdeles en 22-åring i hus jeg vettu!

    Klem fra Inger

    ReplyDelete
  4. Ja, ja, da fikk du meg til å sitte og se på en småfrekk lærkledd kvinne.
    Har også undra meg over dette med følgere - er jo stas, men å ha en følger betyr jo ikke automatisk at hun leser bloggen din. Så genuine lesere er vel viktigst. Og det får man ikke målt;) Ha ei super helg!

    ReplyDelete
  5. Pia: jeps der fikk du sagt det! det er dette jeg har undret meg litt over..kan du si. Jeg hadde ikke en gang følger-liste tidligere. Før noen sa jeg måtte ha.

    ReplyDelete
  6. haha Hege Aida! klart du har lyd, du vil bare slippe unna! kjenner deg såpass etterhvert;o)

    ReplyDelete
  7. og nå merker jeg at jeg må bare pøse på med mange svar fra meg selv her inne, slik at jeg ikke blir paranoid grunnet få kommentarer!

    ReplyDelete
  8. Inger: den tar jeg som et kompliment! føler meg ikke som en dag eldre enn 22!

    ReplyDelete
  9. Så det er det jeg må begynne med, altså, svare på kommentarene inne i mitt eget innleggs kommentarfelt! Fin måte å få opp ant kommentarer;-)
    Men seriøst, jeg har lurt litt på det, hva er det mest vanlige"hensiktsmessige å gjøre når det gjelder å svare/kommentere andres kommentarer? Skal man gjøre det i eget kommentarfelt, eller i den som kommenterer sitt?

    ReplyDelete
  10. Jeg skal høre når jeg kommer hjem. Jeg poster jo stadig musikk jeg liker, men folk får nå la være å like hvis de vil. :D

    I skrivende stund er det Elvis Costello "I want you" som jaller i ørene. Her er det musikk hele dagen på jobb også. Dette gjør meg veldig usosial og ubrukelig i kontorsladderen. ;)

    Dette med følgere er rart. Jeg setter mer pris på de som legger meg til i bloggliste og har vel ingen følgerliste på siden. Det er allikevel noen som har valgt å legge seg til via den knappen oppe på venstre side, og det er jo koselig. :)

    God bedring!

    ReplyDelete
  11. Det verden trenger: Jeg svarer alltid i selve blogginnlegget. Om det er hos meg eller hos andre bryr jeg meg ikke om.

    Hvis den som har kommentert har lyst å få svaret med seg så forutsetter det jo selvsagt at de har lagt til epostvarsel, eller selv er innom igjen for å kikke. :D

    ReplyDelete
  12. Det verden trenger: Siven svarer her greit! Og jeg er enig. Faren ved å svare i sitt eget kommentarfelt er imidlertid at den som spør ikke husker å gå innom igjen for å sjekke om de har fått svar. Litt tungvint. Men for den som skal svare blir det gjerne enda mer tungvint å måtte innom alle mulige blogger for å svare. Jeg forventer selv aldri at noen svarer meg her inne hos meg. Jeg går tilbake, og sjekker selv om det jeg har spurt om eller kommentert er gitt respons. Litt komplisert, men alle har ulike "regler" for dette.
    Slik som jeg gjorde med deg i dag, var bare for å få opp kommentartallet. Haha;o) luring, vet du. (neida nå tøyser jeg atter igjen..)

    ReplyDelete
  13. Siven: av en eller annen merkelig grunn, tror jeg neppe du vil like denne muntre rumenske gladsangen jeg her har postet! Og jeg skal innrømme at den er litt enkel. hehe. men den gjør meg glad for øyeblikket. Og husk at jeg liker veeeeldig mye bra kvalitetsmusikk også. Jeg er på en måte ganske bipolar ifht musikk! Setter pris på responsen her. Litt mindre paranoid i dag. Akk ja. (selv om det er meg selv som skriver alle kommentarene;o) haha.

    ReplyDelete
  14. Jeg og du deler ikke musikksmak,men cool beat det skal du ha:O))God bedring!go klem

    ReplyDelete
  15. syyykt bra sang

    ReplyDelete
  16. LOVE the song <3!

    ReplyDelete
  17. Vår lille verden: nå sårer du følelsene mine her.. Du likte jo ikke Pulp heller!! hjelpe og trøste, hva liker du da??? country? jazz? blues? dansband? heavy metal? For da deler vi ikke smak nei! Haha, tøyser litt med deg nå. Skikkelig tøysehumør i dag, selv om jeg er fryktelig syk. Jeg vet jo veldig godt at denne rumenske muntre sangen er litt drøy. Men den er fin. Og jeg liker å provosere.

    ReplyDelete
  18. Siven: ups feil!jeg mente ikke bipolar men schizofren

    ReplyDelete
  19. Nå ler jeg..denne har jeg på treningslista mi, og den ligger mot slutten da jeg trenger litt ekstra energi opp siste bakkene. Trodde ikke andre hørte på denne. Ønsker deg kjempegod bedring, hadde jeg vært i området skulle du fått en smakebit og tre på alle kakene jeg står her og baker..kanskje ikke så fristende når man er syk, når jeg tenker meg om. Uansett, god bedring og god helg!

    ReplyDelete
  20. ahh! endelig noen med god smak! (sorry dere andre.. Det er ihvertfall sånn musikk som får energinivået mitt på topp! Perfekt til trening og dans. (ikke at jeg trener da, men jeg kan danse rundt deg når du trener Frk.V??)

    ReplyDelete
  21. Hm, d er i alle fall en fin måte å få opp kommentarantallet, samt å få folk til å komme innom igjen for å sjekke om det en har kommentert har blitt kommentert;-)
    Og nå har jeg hørt på musikken og den var en skikkelig danselåt, ja:-)

    ReplyDelete
  22. God bedring fra dansende dinglerumpe! Smaken er som baken; stykkevis og delt! Selv kan jeg likegjerne bli rørt av et mektig stykke opera, som noe annet.. :o)

    ReplyDelete
  23. Musikk er det beste. Man trenger jo ikke ha samme smak, det jeg synes er trist, er de som ikke har en cd hjemme eller som sier "jeg liker alt, jeg." Da bryr man seg egentlig ikke. Tenker jeg.

    God helg!

    ReplyDelete
  24. Jeg åpnet innlegget ditt tidligere i kveld, for å høre. Fikk plutselig dårlig tid for jeg skulle følge Alexander i selskap.

    Nå har jeg hørt den, og det var en kul sang. Liker veldig godt slik musikk som bare ber om bevegelse. Men etter to timer sammen med 50 6. klassinger og full guffe på stereoen så ble dette litt i meste laget, selv for meg;-)

    God bedring til deg,
    klem fra Hanne

    ReplyDelete
  25. Hanne: for meg kan det aldri bli høyt nok.. Jeg må ha Iphonen på nesten fullt, når jeg jobber i hagen eller maler. Da jobber jeg best;o)
    Takk, og god helg!

    ReplyDelete
  26. ..blir nok litt vrient å danse rundt meg mens jeg løper, tullejente...du får bli med heller! Vi kan ta en runde rundt stokkavannet med hver vår ungarske spilleliste...Hehe... er enig, musikk må til, men det er godt med stillhet også...eller stikke musikk...alt til sin tid! Bedre form nå, eller?

    ReplyDelete
  27. ..stille musikk, mente jeg. Og, ikke ungarsk, men selvsagt rumensk musikk....hallo...hvordan kan man blande de to??

    ReplyDelete
  28. Futt i den der;) Var dog betre å høyra på, uten å sjå videoen... Eg vart forresten skikkeleg imponert over det høge kommentartalet her, og måtte le når eg såg du sto for ca halvparten sjølv, hihi:) Eg gjer litt begge delar når det gjeld svar, alt etter om eg trur vedkomande er ein fast lesar eller ein som er berre innom og kikkar... Skal snart svara på din kommentar i mitt eige felt, med andre ord! :)

    ReplyDelete
  29. Whitebite: Det er merkelig, men du hadde nok helt rett. Eh, altså det at du har rett er ikke merkelig, men at du kunne gjette det er. At jeg ikke ville være superfan altså.

    For det er jeg ikke. Beaten er ok i noen sekunder, men så begynner sangen og da faller jeg av. Må nok ha litt mer "UMPF" i stemmebåndene for at jeg skal melde meg i fan-kategorien.

    Men musikk kan brukes til mye og til trening eller tilfeldig hopping så fungerer nok dette like godt som mye av det andre som kan høres på radio.

    Og jeg er enig! Det må spilles høyt. Så det skrangler i tennene!! :D

    ReplyDelete
  30. Frk.Virrum♥ ja, jeg synes jeg ser det for meg!Da tror jeg det blir du som må dra meg rundt i en sykkeltralle. Jeg har aldri jogget i mitt liv..eller jo da vi ble tvunget på ungdomsskolen. Men tenkte jeg skulle begynne. Må bare få tak i joggesko. Men de riktige dukker jo aldri opp. Synd.. ;o)

    Røsslyng, du kjære Røsslyng! (fint navn forresten, utrolig hvor kreative navn noen velger å gi sine barn!) Jeg er egentlig ikke så opptatt av kommentarantallet. Det er viktigere for meg at mine faste trofaste er innom og sier hei og hadet. Og den sangen, akk ja. Det finnes ingen bra videoer lengre..sånn er livet. Jeg ser vil heller ikke se videoene hvis jeg kan la være!

    Siven,du Siven! klart jeg visste det! Du er jo bergenser!! nei, det var bare vill gjetting.. eller er du det? Jeg liker mye annet musikk også, men er ganske kresen på en måte. Tro det eller ei.

    ReplyDelete
  31. Strengt tatt ikke ekte bergenser, men har bodd er LENGE nå.

    Hmmm, da venter jeg spent på neste... ;)

    ReplyDelete
  32. Eg er heller ikkje så opptatt av kommentartalet..Heilt til det blir høgare enn vanleg, då blir eg litt ekstra glad, kan ikkje hjelpa for det;) Og Whitebite er også eit ganske uvanleg namn når eg tenkjer meg om.. Hurra for kreative foreldre:)

    ReplyDelete
  33. Wow, hvordan visste jeg det??

    ReplyDelete
  34. Røsslyng: ja, ikke vet jeg hva som skjedde den usedvanlig vakre dagen for 22++år siden da noen valgte å gi meg et slikt navn. Ville heller hett Røsslyng..

    ReplyDelete
  35. Svarar att her eg, det var så mange kommentarar her frå før... Du er no visst både sliten, sjuk OG morsom du;) Du kan jo ta Røsslyng som mellomnavn? Og gratulerer med dei 50..1 forresten!! Eg skulle sei at me låg heilt likt no, men wops, så kom det verden trenger, og skjønte at eg trengte det òg;) God natt!

    ReplyDelete
  36. Sitter bare her og ler nå! Utrolig mange morsomme kommentarer her :o)

    ReplyDelete
  37. WOW tenkte jeg også da jeg så antall kommentarer her- hehe!

    Nå tror jeg mange er innom deg og ikke kommenterer da- skjønner ikke alle at det der er motivasjonen for oss bloggere?

    Neida, blogger uansett jeg, kommentar eller ikke.
    Men forundrer meg at enkelte av de store bloggerne kan legge ut innlegg som dette: "Jeg har kjøpt meg ny kåpe, er den ikke fin?" og så 1230 kommentarer

    mens du legger inn alltid like kreative, fantastisk morsomme innlegg, og får 20.

    Det er urettferdig! Men jeg er så glad for jeg har funnet deg, får meg til å le hver dag du!

    Og svingte meg i taklampa idag, kuuul sang!

    God bedring whitebite!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...